2007. október 9., kedd

Koleszterin

Ma adtam neki! Töpörtyűt ettem! Kb. 10 éve élek mindenféle soványságokon, főzésnél, sütésnél csak a csirkemell jöhet szóba. Már 1 éve szemezgetek a sertés eme kisütött részével, ma aztán Apó meglepett vele. Hááát... Nagyon jólesett, de hogy jót tett-e? - arra nem akarok gondolni!
Ropogóspiros. Ellenállhatatlan.
Egyes orvosok azt tanácsolják, egyen az ember mindent ami jólesik, csak a lényeg, hogy változatos legyen. 10 év után ennyi változatosság kijárt már nekem.
Valaha nem hittem volna el, hogy egyszer így fogok örülni pár szem töpörtyűnek. :) Még az hiányzik, hogy a disznósajtot is megkívánjam! (Azért azt talán mégsem...)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem minden egészséges, ami jólesik! Persze, azért mértékkel!

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy erre jártál! Igazad van, ma már én sem tartok olyan szigorú diétát.

    VálaszTörlés