2007. október 3., szerda

Kedd... és akkor:

Nem is tudom..., ma olyan semmilyen napom volt. Jónak nem mondhatom, de rossz sem történt, csak én vagyok olyan meghatározhatatlan hangulatban. Vannak ilyen napok. Nem lehet az ember folyton vigyori. Ráadásul a másik blogom (nem itt!) sablonja eltűnt. Másnál is láttam hasonló problémát, de a legtöbb szépen megjelenik. Az enyém valamiért nem.
Épp ideje azt az egészet ide áthozni! Lassan megy, de nem adom fel. Eleve ezért nyitottam itt anno a Borka válogatta verses blogot, csak aztán mégis jól elvolt a Mila is amott, de elég volt! Elég lesz ez az egy is, a Csalamádé irodalmi melléklete.

(Közben szerda lett, mindig így járok.)

2 megjegyzés:

  1. Nem értem ezt az e-mail dolgot. Hétfő este, és tegnap délután is elküldtem, aztán még egyszer, mert vmikor tegnap újra, mellékletek nélkül, a citromail-re is, meg a többi címedre is...
    Nem jött visszaigazolás.
    Most megint próbálkozom. Hátha...

    VálaszTörlés
  2. Már megjött!!! Most olvastam, minden postafiókomban megtaláltam. :) Köszönöm! Mintha én is ott lettem volna, igazán részletes beszámolót írtál. :)

    VálaszTörlés