2007. szeptember 29., szombat

La Paloma

- ezt hallgatom éppen, németül és Mireille Matthieu énekli! Most meg a Japanese Boy megy, de utána jön az egyik kedvencem a Black is Black! :) Még 19 éves koromból maradt rám.
Már háromszor meghallgattam a Mit tehetnék érted... c. dalt. Érdekes, ezt sem tudom megunni. Közben olvasgattam, természetesen blogokat. (Miért természetesen? - szoktam én mást is olvasni! Nézze meg az ember!) :)
Ma bolond idő volt. Rohangáltam az erkélyre, mert: jaj, ez megint olyan, hogy le kell fotózni! Csináltam vagy 70 képet.
Vásárolni nem mentem. Egyrészt zuhogott az eső, másrészt elkövettem csütörtökön azt a hibát, hogy délután aludtam, így péntek reggel 1/2 6-kor feküdtem le úgy, hogy már muszáj, pedig nem is voltam álmos. Aztán az ágyban csak nyusziztam, mert az nem volt alvás. Mire lemerültem volna jó mélyen az álmok világába, akkor meg már fel kellett kelni! Nem alszom többé délután!
Holnap lemegyek, ha "kreolbőrű" gyerekek potyognak is az égből, de nem fognak, hanem sütni fog a napocska, és mert be kell még szereznem egy-két dolgot vasárnapra. Halász Jutka cd teljesen jól megoldódott, na nem magától, hanem Bikfic jóvoltából. :)
Lesz öröm! Nekem már van! Mármint örömöm. :)) Az jó, abból sosem elég!

4 megjegyzés:

  1. Mila kedves, egyáltalán mikor aludtál, ha még negyed háromkor is fenn kuruttyoltál? (nem mondom, én is kuruttyoltam, de csak fél kettőig). :)

    VálaszTörlés
  2. Ti hogy bírjátok ezt az állandó éjszakázást?? Én sem vagyok egy korán fekvő, no de ezt nem bírnám.

    VálaszTörlés
  3. Én most már csak ritkán éjszakázom, legtöbbször 10-11-kor eldőlök, de előfordul, hogy nem vagyok álmos és akkor aztán el tudok felejtkezni arról, hogy hány az óra. :)

    VálaszTörlés
  4. Valahogy így vagyok én is, pláne, ha van valami érdekes, megoldandó valami, akkor amíg ki nem találom, hogy hogyan, nem is tudok elaludni, mert az ágyban is azon gondolkozom. Általában elég 4-5-6 óra, ha többet alszom, az nekem ááárt! :)

    VálaszTörlés