2007. szeptember 9., vasárnap

Hétfőn játszani fogok!

Csöndesek a nappalok (a hajnalok is, tudom, mert általában ébren talál). Holnap délután viszont megtöröm ezt a nagy csöndet! :) Nem is annyira én, hanem a két kis manó.
Leányzóm szülői értekezletre megy, én meg megyek vigyázni a tökmagokra. Nagyon hiányoznak már, annyira elfoglalt gyerekek lettek, hogy a balatoni nyaralás óta nem is találkoztam velük.
Kislegénynek is hiányozhatunk, mert Mamika elmondta nekik, hogy hétfőn délután a nagyi is jön értük az oviba meg az iskolába és együtt megyek velük haza, mert neki (mamikának) a suliban kell maradnia. Arany maszatkám, gondolom, csak addig figyelt, hogy a nagyi is jön az oviba, aztán a többit már ő gondolta hozzá úgy, ahogy azt ő szerette volna, hogy legyen.
Pénteken délután eltörött a mécses, hogy én nem vagyok ott, pedig ő már az óvó néninek is elmesélte, hogy jön a nagyika és az egész hétvégét náluk fogja tölteni! Sajnáltam nagyon, de igaza van a mamájának, hogy meg kell tanulnia a dolgokra figyelni, elvégre jövőre Kislegény is iskolába megy.
Na szóval, holnap délután - már előre tudom -, nem győzöm majd hallgatni a sok-sok mindent, amit el kell mesélniük, mert az eltelt időben nagyon sok minden történt velük. Ilyenkor egyszerre mondják, én meg nem győzöm kapkodni a fejem, hogy most melyik gyerek, mit mondott, mit is válaszoljak, lehetőleg úgy, hogy egyik se érezze azt, hogy őt nem hallgattam meg.
Játszani is fogunk, már nagyon várom! :)
Este majd jön az, hogy aludj itt nagyika! - de nem fogok ott aludni, mert másnap menniük kell óvodába, iskolába és mamikának is van munkája. Apó sem szeret egyedül lenni, én is jobban szeretek a saját ágyamban aludni, úgyhogy este irány haza, aztán megint a nagy csönd...
Majd, ha már elcsitulnak az iskolakezdés körüli mindenfélék, akkor egyik hétvégén azért itt lesznek nálunk. Az lesz csak az igazán jó! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése