2007. augusztus 13., hétfő

A kettőnk titka...

Kislegény pár hónapja kitalálta, hogy annak ellenére, hogy Mamika szerint ő már nagyfiú és a zokniját egyedül kell felvennie, én azért mégis adjam inkább rá. Beleegyeztem, elvégre nem szakad le az ég, ha - amikor nálunk vannak - feladom rá a zoknit. Boldogan mondta, hogy ez legyen a mi titkunk és senkinek el ne áruljuk. Jó, én biztosan nem fogom elmondani senkinek - ígértem meg neki.
Balatonon tovább játszottuk a titkos zoknihúzást. Persze Kicsilány oldalát majd' kifúrta a kíváncsiság, pedig az orra előtt adtam rá az öccsére a zoknit! :) Aztán nagypapával ők is csináltak egy titkot. Gyönyörű rajz készült titokban amit, mielőtt elindultunk haza, átadott nekem. :)
De most jön a lényeg!
Megérkezett Mamika, mi pedig hazavonatoztunk. Este, lefekvéshez készülődés közben, Kislegény megsúgta neki:
-Van ám a nagyikával egy közös titkunk.
-Igen? - és milyen titok? - kérdezte a Mama.
-Hát zoknititok! - válaszolta Kislegény.
-Áááá, értem, szóval a nagyi húzza fel a zoknidat.
-Ezt Te honnan tudod?!
Nagyon elcsodálkozott, hogy a Mamika honnan tudta meg a nagy titkot. Hogy milyenek ezek a mamák, mindent kitalálnak! :)
Mamika elmondta neki, hogy nem a nagyi árulta el, de abból, hogy zoknititok, bizony egy mamika már ki tudja találni, hogy miről is van itt szó.
Hát... eddig tartott a kettőnk titka. Már nincs titok, mindenki tudhatja, én meg itt gyorsan ki is kotyogtam. :)

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a skacok meg fognak nőni, és akkor még a világ is reményhallal táplálkozhat...:-)

    VálaszTörlés
  3. Kacinka, én is ebben bízom. :) Hátha berendeznek egy szebb világot... Vagy ki tudja? Mire felnőnek, még ők is megváltozhatnak. Kár lenne értük.

    VálaszTörlés
  4. Borka olyan, mint a mesebeli nagymama!!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. (lemaradt a vége)
    Egy jótündér és egy huncut kobold keveréke! :-)

    VálaszTörlés
  6. Tyria, nem mondanád ezt, ha látnál, amikor mérges vagyok! :)

    VálaszTörlés
  7. Na ja, olyankor a kobold részed lesz házsártos! :-)

    VálaszTörlés
  8. Hát..., ha Pumuklira gondolok..., van is benne valami. :)

    VálaszTörlés