2007. augusztus 23., csütörtök

Éjfél után:

Valahonnan húsleves illata száll felém... A képzeletem játszik velem, vagy az orrom mondta fel teljesen a szolgálatot?
Ma Apó egyik kedvence főtt a fazékban, az pedig gulyásleves volt és különben is rég megdermedve alszik a frizsider második polcán.
Talán főznöm kéne már egy jó, erős húslevest..., nem lehet véletlen ez a képzelődés. :)
Más:
Nem akarom ragozni chi masinám jótékony hatását, de már nem vizes a lábam (na jó, a bal még nem tökéletes), nem fáj a derekam és minden további nélkül fel tudom húzni féllábon állva a zoknimat. A gyakorlatot, ami tulajdonképp egy kényelmes fekvést jelent, naponta 2x10 percig, teljes fokozaton végzem, este még beiktatok egy alapos talpmasszázst is. Brummog a masina, mint egy mackó, remélem, az alattunk lakó nem ébred fel rá.
Fogyni még nem sikerült, de nem is híztam! :) Az is valami.
Jól érzem magam. Ja, és nincs lelkiismeretfurdalásom, hogy ejnye, ejnye Borka, ma megint nem mozogtál eleget! Néha olyan kevés elég a boldogsághoz. :)

6 megjegyzés:

  1. Hű, ha ez ilyen szuper, akkor tényleg főnyeremény! :) örülök, hogy ennyire használ Neked!

    VálaszTörlés
  2. A változatosság kedvéért most épp migrénem van, az az igazi szikralátásos, klasszikus fajta. Már legalább egy éve nem jelentkezett, remélem, nem a kis chi okozta. Inkább erre a nagy melegre saccolok.

    VálaszTörlés
  3. Kicsit később: Bikfic, már értek mindent, nagy vihar közeledik, nagyon fúj kint a szél! Biztos ezt éreztem.

    VálaszTörlés
  4. Úgy van, itt már a harmadik vonult el éppen. :( ezt érezted, az biztos. Aztán ha elvonul, aludj jól, Mila! az jót tesz a fejfájásodnak is.

    VálaszTörlés
  5. A legtöbb baleset: háztartási, és ezekből a legtöbb: nők harisnyadrágot vesznek fel állva :)
    Te csak zoknit :)
    Én már ahhoz is leülök :)
    Kicsikét még várok és lehet, hogy én is veszek egy ilyen csodát :) Minden jót és szépet :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Barbamamiiii! :)) Nahát! - hogy erre is jársz? Örülök neked!
    Azért óvatos duhaj vagyok ám, a közelben mindig ott a fal. :) Harisnyanadrágot soha nem tudtam állva felvenni, talán nem is próbáltam. Az valóban veszélyes, de a zokninál, ha dőlök, legfeljebb gyorsan leteszem a lábam, vagy a falnak támaszkodom. :)
    Nnna, ezt jól kiveséztük. :))

    VálaszTörlés