2007. augusztus 16., csütörtök

Itt van!

Meghozták a sétáltatót. Kicsi, de mégsem találom a helyét. Annyira nem kicsi, hogy betoljam a szekrény alá, fogalmam sincs, hogy hova fogjuk tenni!
Most itt áll a szoba közepén, ismerkedünk. Már kipróbáltam, egyelőre csak 2x2 percre és közepes fokozaton, de nagyon jólesett! Enyhe bizsergés a lábaimban és mintha a gerincem, ott deréktájon, ahol fájni szokott, most jobban bírná a gyűrődést. Azért még óvatos vagyok. Lakva ismerni meg egymást, úgyhogy még várok a dicsérgetéssel.
Fő a bizalom és a hit, hogy használ. :)

10 megjegyzés:

  1. Hű, ez nagyon tetszik nekem! Vérkeringés, meg gerinc, meg minden, ez csak használhat. Használd egészséggel! (jobb is, hogy nem fér be a szekrény alá, legalább kéznél van :)))

    VálaszTörlés
  2. lábnál legyen:-)
    Szép vibrálást!

    VálaszTörlés
  3. mivanmár??
    ez a kommentező egy khömm...

    VálaszTörlés
  4. Jé, Te percenként írsz????
    Micsoda tempó!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Bikfic, bízom benne, hogy még sokáig fogom használni. Egyelőre eléggé lábnál van, már többször majdnem belerúgtam. Egyikünknek sem tenne jót a nem rendeltetésszerű használat. :)

    VálaszTörlés
  6. Kac! Ez a vibrálás! Csak mondom: sétáltató!!! :)))

    VálaszTörlés
  7. Érdekes lehet. A gerincet, derekat el tudom képzelni, hogy mozgatja, de a comb, láb nem sokat érez ebből. Szerintem így kép alapján. De majd számolj be a tapasztalataidról!

    VálaszTörlés
  8. Ha már sétáltató, akkor biztosan van benne kilométerszámláló is. Mila, majd jelezz, merre jársz :))

    VálaszTörlés
  9. Meta, számláló nincs, csak sejtem, hogy még itt vagyok Budapesten és ha kinézek az ablakon is azt látom. :)

    VálaszTörlés