2007. augusztus 29., szerda

Bűzös borz (görény)

(A kép csak illusztráció!)
Igen, bizony! Apó találkozott vele a kertben. Az egyik lakó szintén látta, állítólag azt is, hogy az utcánkban lakó gyerekek hozták ide őkelmét. Talán ráuntak és úgy döntöttek, hogy kirakják a szűrét szegénynek.
Szerintem egy nagyon aranyos állatka, persze a bűzt, amit védekezésként kibocsát, még nem volt szerencsém érezni. Hogy most hol tartózkodik, nem tudjuk, azóta nem jött elő, lehet, hogy keresi a gyerekeket, akiknek a szülei elég felelőtlenek voltak, hogy állattal ajándékozták meg őket. Persze ez is, mint sok más különleges állat tartása, mostanság divat. Elég baj.
Sünink a kertben jól megél a macskák hagyta maradékból, annyira nem fél az embertől, hogy hagyja a fülét simogatni. Az orrát nem, azért haragszik, meg is szúrta apót amikor eme becses testrészét akarta megérinteni!

2 megjegyzés:

  1. Nálunk nyestek járnak. Még nem láttam, a családfőre rábámult már szürkületkor.
    Éjjel viszont megbolondulnak az utcában tőle/tőlük a kutyák. A tavasszal a tujában búvó rigófészket is kipusztította. (A Balcsin a mókus...Na benne kicsit családtam)
    Érzékenyen érint a rigópusztulás. De hát ez van, saját cicánk is el-elkap egyet, mikor még kicsik és óvatlanok :( A cicánkát meg a nyesttől féltjük,- ez a kör bezáródása..:)))- és bár nagyon bátor, harciasan védi a helyét, azért éjjelre becsalom a szélfogóba.
    Az állatok azért még mindig békésebbek, mint az emberek ?!

    VálaszTörlés
  2. Kicsilány mikor szembesült azzal, hogy egyik állat megeszi a másikat, szegény, nagyon megdöbbent - ma már elfogadja. Én is így vagyok vele, de nem szeretem látni! Olyankor valahogy én is csalódást érzek, mint te a mókusnál. Az embereknél...? Gyakrabban érzek csalódást. Hihetetlen, hogy mikre képesek! :(

    VálaszTörlés