2007. július 25., szerda

Hűsöltem kicsit

Ilyen felhők és a szél hozta.

Végre! Itt a hűvösebb idő. Már tegnap délután nagyon élveztem a csaknem 10 fokos lehülést, aztán éjjel nem kellett a ventilátor, ma reggel pedig frissen ébredtem és némi igazítás után - mely nélkül nem lépek ki az utcára, mert nem szeretném ijesztgetni a szembejövőket - elhagytam börtönömet. ("Börtönéből szabadult sas lelkem") Vásároltam, nézelődtem, feltöltöttem a telefonomat, vettem a fotómasinámnak egy összkomfortos lakást.
Hát az jó volt. Mondom az eladónak, aki egy számítógép előtt ült és rémesen elfoglaltnak mutatkozott, hogy mit is szeretnék. Természetesen előbb megérdeklődtem, hogy nem zavarom-e? Nem mondta, hogy igen, de elég kényszeredett képpel fordult felém. Elmondtam, hogy milyen gépnek kéne az a tok. Úgy nézett rám, mintha nem is ember lennék, hanem egy zöld hernyó. Olyan típusú gépet ők nem árulnak, de nézzek körül, hátha ott - közben intett valahova a távolba - találok valami tokot, ami megfelel. Elmentem "valahova oda" (annyira "oda" azért nem!) - és találtam is magamnak, azaz kedves kis gépemnek egy pont jó kis lakást. Megsaccoltam, hogy kb. az a méret, itthon kiderült, hogy jó volt a szemmértékem. Már csak azt nem értem, hogy miért olyan nagy bűn, ha olyan gépnek keresek - egy egyébként teljesen reális helyen - tokot, amit ők nem árulnak? Mindegy. Kiszolgáltam magam. Sajnos máskor is oda fogok menni - a közelben nincs más. Legalább tudom, hogy mire számítsak.
Kedvem változatlan, zöld hernyóként is élveztem a szabadságot, a hűvös szelet, ami majd' lefújta rólam a blúzom. :) Mellesleg kék volt. Most is kék, míg ki nem mosom egy színes ruhákra specializálódott mosóporban. A napokban szereztünk be 2 hatalmas zacskóval. Aztán, ha már itt állnak, próbáljuk ki gyorsan! Kimostam egy adag színes ruhát, a piros szegély szééép rózsaszín lett és felette a szürke is. Ez még az évszázad legnagyobb melegében történt, talán az okozott valami kémiai elváltozást..., de a meleg mellett az a kis rózsaszín..., ugyan már! Nem is mérgelődtem.
Vonatjegy a táskámban lapul, félig összeírtam, hogy mit kell vinni. (Félcédüla!) Jövök-megyek a lakásban, élvezem, hogy nem csorog rólam a víz. És a vacsora!!! Jaj, hát az nagyon jólesett! :) Végre nem ímmel-ámmal ettem.
Holnap kezdődik az újabb felmelegedés. 40° ugye már nem lesz?! Takarítani is kéne... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése