2007. június 12., kedd

Meleg napok, még melegebb napok...

A távolban dörög az ég, lassul a Net. Biztos van valami közük egymáshoz. Én is lelassultam, biztos van valami köze az égzengéshez, meg annak is, hogy fáj a fejem...
Már nem vagyok morcos. Fásult vagyok. Ilyen az idő? Ilyen az idő! Na, és akkor mi van?! Nyár. De jön még Borkára tél... - és még előtte a szépséges ősz..., no, Ősztündért nagyon várom!!! Hozza a kedvenc színeimet. :)
Ezen a héten vége a tanévnek, pénteken évzáró. Jönnek a szép napok a gyerekeknek, sok szülőnek meg a gond, hogy hova tegye a gyereket.
Nálunk nincs ilyen probléma, de én akkor is nagyon sajnálom az úgynevezett kulcsos gyerekeket. :(

6 megjegyzés:

  1. Azért még ne sürgessük azt az őszt! Úgyis eljön az, túl gyorsan is. Hadd maradjon még nyár, csak néhány fokkal hűvösebb formában, jó? Ezzel kiegyeznél?

    VálaszTörlés
  2. A gyümölcsök maradhatnak, a hőség meg (úgyis marad) sicc!
    kac

    VálaszTörlés
  3. Minket pedig úgyse kérdez meg senki, hogy milyen idő legyen. Én se várom az őszt, mert akkor már jön a tél is, de foleg az ezekkel a bajom, hogy rövidek a nappalok és úúúúútálom a sötétet.
    Viszont ma tényleg volt valami a levegőben, mert nekem legalább két éve nem fájt a fejem, de ma igen.

    VálaszTörlés
  4. Gyerekek, legyen tiétek a NYÁR, én nektek adom szívesen. :) A gyümölcsöket én sem vetem meg, a meleg meg..., egy hűvösebb nyárral, igen, kiegyeznék! :) Én mondtam, hogy nyári depresszióban szenvedek! :)
    Az ŐSZ az én évszakom, "Tudja isten, hogy mi okból szeretem? de szeretem!" :))
    Bikfic, nekem csak a quarelin használt.

    VálaszTörlés
  5. Ez jó, körülöttem is mindenki Quarelint eszik, én meg olyan ödémás lettem tőle, amikor divatba jött annak idején, hogy egy hétig nyomták belém a nagy adag kálciuminjekciókat.
    De nálam az öregedésnek az az egyik jó következménye, hogy sose fáj a fejem, pedig egész életemben nagyon fejfájós voltam. Úgyhogy tegnap biztos, hogy valami szokatlan front volt felettünk.

    VálaszTörlés
  6. Hogy valakinek csak kétévenként egyszer fáj a feje! Ó, de csodálatos lehet! Az enyém folyton fáj. :-(((

    VálaszTörlés