2007. június 16., szombat

Kimerészkedtem az utcára.

Bevallom, napok óta nem tettem ki a lábam a lakásból, de most...! - elmentem vásárolni. Elvégre lehűlt az idő, csak 27° lesz ma. Mire hazaértem, mindenem csupa víz volt. Nem, nem esett az eső, csak a szervezetem így védekezik a megenyhűlt melegben. Most egy darabig megint nem megyek sehova, az biztos! Még jó, hogy van egy drága Apókám, aki majdnem mindent megvesz, elintéz! Amit nem, azt majd én megveszem, elintézem, ha..., hát egyszer már csak lehűl tényleg a levegő! Nem kell nagyon, ááá! Legyen 25°, jó? Az olyan emberi...
Tegnap a postámban volt egy ventilátor, nagyon jókor küldte nekem Tyria.
Köszönöm szépen! Máskor is hozok kávét, meg finom teát, üdítőt, ha netán alkohol tartalmú italra vágytok, az is van, de ilyen nagy melegben azt inkább nem ajánlom.
Aki teheti és bírja (a pénztárcája is), menjen strandra, vagy húzódjon be a lakás leghűvösebb sarkába, mert jövő hétre 35°-ot jósolnak.

8 megjegyzés:

  1. Reggelre tényleg csodásan felfrissült a levegő. Azért délutánra már bent, az amúgy hűs falak közt is meleg lett megint. Ja, hogy mert épp most fejeztem be a porszívózást? :) Attól gyöngyözne a homlokom? :)
    Én egyébként szeretem a meleget. Elvégre a Rhumel eléggé délre csordogál...
    Csak nem mindegy, fülledt irodában, zsúfolt boltban vagy épp egy frappé mellett a korfui strandon van az ember.
    A jövő héttől én is tartok kicsit, 35 fok, és hiába, el kell menni itthonról. Sőt, figyelni a munkára, abban az agyatlanná tévő hőségben. Hááát, majd csak lesz kellemesebb idő. A 25 tényleg ideális lenne!!!

    VálaszTörlés
  2. A piacig merészkedtél? Mert akkor láthattuk is volna egymást...
    Énnekem meg ez a kedves Rita egy egész tengert küldött, delfinekkel...Hát,örültem én is.
    kac

    VálaszTörlés
  3. Áááá! Csak itt voltam a Rózsakertben. Az is épp elég volt...
    Jövő hét végén jönnek a gyerekek és maradnak is pár napig. Már most megvettem amit lehetett, mert nem tudom, hogy addigra milyen forróság, vihar, szárazság, hurrikán, jégeső zúdul a nyakunkba. Így legalább a fontos dolgok már itthon vannak. Pl. Buci Maci újság meg Micimackó meglepetés-tojás. :) Ezekhez Apó nem ért.

    VálaszTörlés
  4. Micimackó meglepetés tojást én is szoktam venni a Gyerekeknek. Jó-jó, "kicsit" nagyobbak :) De azért nekem csak gyerekek maradnak...

    VálaszTörlés
  5. Ha Bajuszos melákot fognak ki a tojásból, akkor azonnal értesítsetek!

    VálaszTörlés
  6. OK! Bár ebben csak a Micimackó és barátai találhatók. :) A Kinderben lehet akár Bajuszos Melák is! Van még Barbie és Pókemberes tojás is. Már egészen szakértő vagyok a meglepetés tojásokban. :)
    Én is szoktam venni a gyerekeimnek, sőt Apónak is, mert az ő gyerekkorában ilyen nem volt. :))

    VálaszTörlés
  7. Na, látod ilyen tudás birtokában nem maradhatsz minden találkozóról ki..:))
    Erről majd még beszélünk, mert pókemberesem még nem volt...Barbis meg nem is lesz.:)

    VálaszTörlés
  8. Én is hallottam az előrejelzést, félelmetesen hangzik a 35 fok. (A munkahelyemen a héten is 30 fok volt a szobánkban. Szörnyű volt!)

    VálaszTörlés