2007. június 1., péntek

Csapdák

Tankcsapda helyett - Apóra való tekintettel - vettünk inkább hangyacsapdát. Kihelyeztem 3 különböző helyre. Állítólag hosszú, tömött sorokban kéne jönniük a finom hangyamorzsákért, de most egy fia hangyát sem látok. Bezzeg amíg nem voltak csapdák! Hajjaj! - tömeges támadást intéztek a konyha és az én lelkivilágom ellen. Teljesen beteg lettem, még a gyomrom is megfájdult. Persze, ha a hangyacsapda így működik, nekem az is jó, csak ne lássak többé egy darabot se belőlük. Majd a Balatonon, ott aztán élvezhetem a társaságukat. Ilyen kicsi mákszem és nekem mennyi gondot okoz!
A Gyuri meg nem jön! Bár most már ne is egyen nálunk hangyát, mert a végén még ő is feldobja mind a négy tappancsát.

3 megjegyzés:

  1. szép sormintát pakoltál ide...:))

    VálaszTörlés
  2. Inkább itt legyenek, mint a lakás bármely más pontján! :)

    VálaszTörlés
  3. Endinek meg van egy jó kis hangyás könyves élménye, remélem, elmeséli egyszer, ahogy hallottam, jó volt :-)

    VálaszTörlés