2007. május 17., csütörtök

Összefoglaló képekben

Tegnap délután, inkább este, itt volt nálunk a fiacskám és ő hozta ezt a szép virágcsokrot.

Aztán egész éjjel fotókat szortíroztam, végül már világosodni kezdett, nosza kaptam a masinát, uccu, ki a konyhába, ott egy széket az ablak alá tettem, hopp már fent is álltam, kinyitottam az ablakot és csináltam pár képet. Közben hallottam, hogy egy rigó nagyon fújja, de látni nem láttam. Mikor elővarázsoltam a képeket a gépből, nini, mit látok? Hát nem ott ül fent az egyik fán?! Köszönti a felkelő Napot.
És még valami. Már majdnem teljesen kinyílt a hibiszkusz első virága. Bimbós kora óta fotózgatom, de most be is teszek egy képet róla. Legközelebb már csak akkor, ha teljesen kinyílt.
Holnap délután jönnek a gyerekek és vasárnap délutánig mi szórakoztatjuk őket. Legkésőbb hétfőn jövök újra, de lehet, hogy azért be tudok nézni közben is.

11 megjegyzés:

  1. Hát akkor nagyon kellemes hétvégét kívánok :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Meta, viszont kívánom! :) Legyen nagyon jó hétvégéd!

    VálaszTörlés
  3. A rigó fán, az tudod, ki volt...
    Hálaéneket fütyült a blog-készítésért, a segítségedért, külön Neked. :)

    Gyerekekkel lesz ma estére itt is a ház. Egyszer majdcsak írok...

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, de valakinek ráncba kell szedni a "kicsilányt" :-) is!!
    Mi az, hogy kinyitottam az ablakot, alátettem egy széket és felálltam rá?!? Ráadásul hajnalban, kialvatlanul!
    Ha ezt valaki más csinálná a családodban, biztosan leráncigálnád onnan - fotózás ide vagy oda! Tessék jobban vigyázni!! És ha véletlenül kiesik ..... a kezedből a fényképezőgép és kipottyan az ablakon?! Akkor már hiába fütyül a rigó! Naaa!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Borka! Te mikor alszol????
    :-)

    VálaszTörlés
  6. Valami hasonlót gondolok, mint a Tyria, lassan azzal a székreállással, ámbár klassz a kép. :))
    Szép hétvégét, Milácska !

    VálaszTörlés
  7. Most meg vagy szeppenve?

    VálaszTörlés
  8. Tyria! Nagyon! :)) Bár, ha szédelgek, vagy álmos vagyok nem mászkálok fel a székre, sőt egyáltalán nem mászkálok! :)

    VálaszTörlés
  9. Rhumel, gondolod? Lehet..., sosem lehet tudni, annyi minden van, ami megfejthetetlen és csodálatos, miért ne lehetne ez is köztük? :)

    VálaszTörlés
  10. Kacinka, kicsit fárasztó, de szép hétvége volt. :))

    VálaszTörlés
  11. Samukám! Amikor álmos vagyok! :) Az általában hajnalban szokott lenni.

    VálaszTörlés