2007. május 8., kedd

Nevezetes nap

A képekre nem árt rákattintani. :)
Mindkét kép ma készült. Bolond idő volt. Időnként ragyogó napsütés, tiszta égbolt, máskor meg sötét borulat és szinte viharos szél.
Jó pár évvel ezelőtt a mai napon született meg az én édes kicsi lányom. Éjjel 1/2 12-kor. 3/4 11-kor még kint trécseltem a családdal, aztán jött az orvos és engem beparancsolt a szülőszobába, a család nagyobbik részének pedig azt javasolta, hogy menjenek szépen haza. Anyukám és a férjem maradhatott.
Aznap 30°C volt a hőmérséklet, én majd' megsültem a szövet ruhámban! Ilyenkor, minden évben megrohannak az emlékek...

4 megjegyzés:

  1. A másik "kicsilány". Mert Neked ő is még "kicsi", igaz? :-) Az én nagyobbikom is fél éjfélkor született meg de 24-én!

    VálaszTörlés
  2. Elküldtem a levelet a gmailre!

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse a lányodat!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Samu az ő nevében és a magaméban is, mert nekem az a legnagyobb öröm, ha mindenki, akit szeretek, sokáig és boldogságban, egészségben él! :)

    VálaszTörlés