2007. május 16., szerda

Még ilyet...!

Ki hallott már olyat, hogy csukott szembe kell a szemcseppet csepegtetni?! Aztán majd a két szemhéj között beszivárog a szemgolyóra... :) Ezen már csak nevetni lehet...
Ilyen okos tanácsot kapott kicsilány valakitől. Nem a mamájától és nem is a doktor nénitől. De tőlem sem!
Ja, és napozzon sokat, hogy legyen valami színe. Mindkét gyerek teljesen fehér bőrű, állandóan magas, legalább 15-ös faktorszámú naptejjel kenegetjük őket, hogy nehogy később bőrrákjuk legyen és akkor jön egy közel 50 éves (lehetne már több esze!) és ilyen és ehhez hasonló jó tanácsokat osztogat - sajnos, elég sokat. Mintha nem is ma élne! Valahol a 60-as években ragadt...
Eszem megáll! Valóban, az emberi butaság határtalan. Azért én mindig meglepődöm, hogy ilyenek is vannak. És van neki két gyereke...

6 megjegyzés:

  1. ha én gyerek lennék, engem is könnyen meggyőzne ez a szemhéjcsepegtetés...:)

    VálaszTörlés
  2. Egyáltalán nem hülyeség!

    Nekem is ezt a tanácsot adta a szemdoki!
    A szemsarokba csöppenteni, aztán nyisd ki a szemed,pislogj, és belefolyik! Nálam nagyon bevált!
    Idáig, bárki csöppentette, automatikusan behunytam a szememet, hiába próbálta felhúzni a szemhélyat!

    VálaszTörlés
  3. Andikám, a mi doki nénink nem ezt tanácsolta. Ő a hagyományos, nyitott szembe csöppentést javasolta és kicsilány nagyon szépen nyitva is tartja a szemét. Neki nincs olyan problémája, mint neked, úgyhogy értelmetlen dolog a csukott szem. Nem valószínű, hogy úgy több orvosság jut a szemébe. Gondolom én.

    VálaszTörlés
  4. Na most ez tetszik nekem, ez a filozófikus vita, mert szerintem meg, ha nyitott szembe csöppentünk és reflexszerűen becsukjuk kicsit a szemünket, akkor, mivel egyszer csak kinyitjuk, hát az ugyanaz, mintha csukott szembe csöppentenénk. Tehát ki-ki ahogy.Így is , úgy is csíp. :)
    ki, na ki lennék...

    VálaszTörlés
  5. most kitaláltál, de nem mondtad meg a megfejtést..:)))

    VálaszTörlés