2007. május 11., péntek

Kalandozások az iwiwen

Őrület ez az iwiw! Keresem az ismerősöket. Annyi nevet írtam már be, de a sikerélmény sokszor elmarad. Sajnos rossz híreket is olvastam, vannak akik már örökre elmentek. Azért akadtak akiket megtaláltam. Az én korosztályom nem nagyon foglalkozik már ilyesmivel, pedig milyen jó agytorna lehet, ha valaki belemélyed pl. a HTML lelkivilágába!
Az előbb volt egy nagyon aranyos levél. Katamama a NagyKönyvről azt írta, hogy nem tudja, ki vagyok, de mivel látja, hogy vannak nagykönyves ismerőseim, hát visszaigazolja az ismeretséget. Persze, mert a NagyKönyvön én imilona vagyok! :) A teljes nevem és az iwiwes nevem nem mondott neki semmit... :) Jót nevettem, aztán felfedtem kilétemet. Remélem, azóta már beazonosított.
Nagyon mozgalmas lett hirtelen az élet... Még egy általános iskolai osztálytársat is találtam! :)

1 megjegyzés: