2007. május 7., hétfő

Újra az iwiwen vagyok

Nem mondhattam nemet! Az én drága kis unokám, kicsilány invitált. :) Büszkén megállapította, hogy így már 31 ismerőse van. Én meg próbálom előszedni a régi ismerősöket, többnyire meg is találtam őket, sőt, most láttam, hogy Rhumel és Meta már vissza is igazolták, hogy ők is ismernek. :) A többieket meg kérem, hogy nézzenek be az iwiwre, és ismerjenek már meg! Így jár az, aki meggondolatlanul törli magát az iwiwről. :)
A kétszeres születésnap és Anyák Napja nagyon jól sikerült, a lurkók nagyon élvezték. A két kis mókus összeszedett nekem egy-egy ajándékzacskónyit a kincseiből, egészen meghatódtam! Saját készítésű, kiégetett gyurmafigurákat is kaptam és egy olyan üdvözlőlapot amit kicsilány írt és kisember rajzolt. Nagyon jó nagyinak lenni! :))

7 megjegyzés:

  1. Már megtaláltalak, nagyon örülök, hogy visszakerültél. És "véletlenül" azt is tudom, hol és mikor készült a képed! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát erre nem is számítottam, hogy ilyen gyorsan megtaláltok! :) Örülök, pedig tényleg nem akartam visszamenni, de ki tud ellenállni egy 7 és fél éves szöszi kislány kérésének?! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes, ott a helyed!

    VálaszTörlés
  4. Mila, írtam egy mailt a "citromra"!

    VálaszTörlés
  5. Rám is rám találtál!
    De hogy lehet gyurmát kiégetni? Én még nem láttam olyat!
    Fényképezd le légyszi-légyszí!
    Ezek szerint már a 7 évesek is Neteznek, és ismerik a iWiW-et!
    Nekem 7 éves koromban még az is meg volt tiltva, hogy hozzányúljak a TV-hez!

    VálaszTörlés
  6. Jó, én lefotózom, de roppant csöpp! :) Egy rózsaszín malacka és van neki egy iciri piciri kunkori farkincája. Hogy hol vette a lányom az égetésre való gyurmát? Na, ezt látod, én sem tudom. Ő mindig kitalál valamit, a lakásuk időnként kézműves műhellyé alakul át. :))

    VálaszTörlés
  7. Tyria, én azért várom azt a mailt! :)

    VálaszTörlés