2007. május 6., vasárnap

Hajnal előtt

Megyek már aludni, mert reggel időben kell felkelni. Torta kész! Ajándék kész! Én is kész vagyok (elég régóta!).
Már délután elkészült a kakaós piskóta-torta, talán holnap nem fog szétázni... Itt úgy dörgött, villámlott, hogy még a TV is megzavarodott időnként tőle.
Olvasom itt, hogy piskóta-torta, erről jutott eszembe: ismeritek a tontete nótát? Nem? Dehogynem! Hát a Hullámzó Balaton tetején! :) Bocs, nagyon hajnal van... :)
Ideje aludni! Szép álmokat mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Ha vihar van, nem árt kihúzni a TV-t meg a számítógépet a konnektorból! Már több ilyen gépet tönkretett a vihar. Egyébként tegnap este nálunk, a pesti oldalon is is dörgött meg villámlott (nem tartott soká), ki is húztam a fenti gépeket.
    Jót nevettem a tontete dalon! :-)

    VálaszTörlés
  2. Milka sütés közben mit ittál? :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is gondoltam rá, hogy ki kéne húzni a gépeket, de nem volt akkora ramazuri, így aztán maradt minden bekapcsolva. :)
    Tyria, én esküszöm csak VIZET ittam, de színjózanul is tudok hülyeségeket beszélni! :)

    VálaszTörlés