2007. május 21., hétfő

Egy hétfő a sok közül

Van olyan, hogy a vágott virág nő? Mert én úgy vettem észre, hogy a tulipánok a csokorban megnőttek. Vagy a fehér virágok mentek össze? A vázába tettem egy kis tápoldatot is a vízhez, talán attól...
Gyermekek tegnap elmentek, én meg ma pótoltam, amit a múlt héten elmulasztottam. Egész nap ment a mosógép. Az erkélyen teregettem ki a felét, de az alatt a rövid idő alatt is majd' megfőttem! Iszonyú meleg volt. Most sem fázom.
Délután mesét játszottunk az internet meg én. Én olvastam, ő meg hol volt, hol nem volt. Telefon úgyszintén. Felhívtam jupicit, volt zene és várakozás, a mobilomról meg csak úgy repültek a forintok! Aztán megnyugtattak, hogy már dolgoznak rajta a kollegák, mert valami központi hiba van. Megnyugodtam, és áldottam az eszem(?), hogy legalább a TV nem jupici!
Este még egy morgolódó telefon a lányommal. Nem egymással morogtunk, hanem a hazai viszonyok miatt háborogtunk egy sort. Oktatásügy, egészségügy - soroljam még?
És hogy ez a nap se maradjon kép nélkül, bár ez még tegnap készült:
Hajjaj, megy a labda a bokrok alá... Vajon ki fog érte bemenni? Na, vajon ki?

7 megjegyzés:

  1. Nálunk meg 5 órás áramszünet , ja és te mész a labdáért, asszem.:)
    kac

    VálaszTörlés
  2. Nem talált! Én fogom a fotómasinát. :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor a kis-Nagyfiúcska?
    Csak nem szt akarod mondani, hogy Apó????

    VálaszTörlés
  4. Akkor a kisNagyfiúcska? Vagy csak nem Apó????

    VálaszTörlés
  5. Azt hittem, te vagy a sötét bokorban:)
    kac

    VálaszTörlés
  6. Kac, nem vagyok én sötétben bújkáló! :)

    VálaszTörlés
  7. Rhumel, de bíz Apó volt! Ő mászkál a bokrok alá, közé. Egyébként a felfutó élősködő gyomnövényeket is ő írtja. Addig amíg bírja...

    VálaszTörlés