2007. április 16., hétfő

Vagyok, vagyogatok...

Fotókat rendezgetek, élesítek, javítgatok, méretezek... A gyerekek vasárnap este mentek haza, de addig nagyon sok kép készült róluk, van munkám bőven. Ma dupla adag ruhát mostam, mert az is elmaradt a múlt héten. Az írással szemben meg valami különös ellenérzésem támadt... Ki érti ezt? Alig tudom rávenni magam.
Igazság szerint, fizikailag sem éreztem jól magam, most kicsit jobban vagyok. Biztos a hirtelen jött meleg...
Majd jövök. Csak az a bajuszos melák idegesít!

6 megjegyzés:

  1. Vajon miért nem sikerül Rhumelnek belépni?

    VálaszTörlés
  2. Nem megy ez innen bentől sem...:(

    VálaszTörlés
  3. Másnak sem sikerül? Meg kell néznem, hogy mi okozza a galibát! Eszem megáll!

    VálaszTörlés
  4. Igen , az előzőre én is írtam még egyet, de az sehol se sincs, háp...

    Ja, és a Melák, az is háp...:))

    VálaszTörlés
  5. Mila, ha a melák idegesített és ilyen jó lett a vége, akkor tán idegesíthetne más is :-)) de szigorúan csak egészségnemkárosító formában!!

    VálaszTörlés
  6. Még ezt találtam a legegyszerűbbnek. Nem kell vele sokat "tökölni"! :)
    Jaj, ne is mondd az egészséget! Valami nem stimmel, nagyon szédülök, ha lehajolok, vagy normál gyorsasággal megfordítom a fejem. Utána kapaszkodom a legközelebbi bármibe. Ha lassított felvételként működöm, akkor jó, de erről folyton megfeledkezem. Orvoshoz kéne menni... De én nem akarok orvoshoz menni!!! Még várok. Most aztán tényleg illik rám, hogy szédült tyúk. :)

    VálaszTörlés