2007. április 28., szombat

Látok!

Elkészültek a szemüvegek. Az olvasó kicsit nyomja a fülem mögött a fejem, az utcai meg kicsit csúszkál az orromon, de majd az ünnep után megigazítja az optikus kislány. :) Ott az üzletben ezeket a tüneteket még nem vettem észre, de itthon már éreztem.
Megjavították a gázsütő ajtaját. Az úgy volt, hogy Apó meglepetést akart szerezni nekem..., gondolta, megtisztítja a sütő üvegét... Megtisztította. Miközben tisztította, alaposan rátámaszkodott és a rúgó bizony eltörött... Így lett a kellemes meglepetésből 13.500 forintos kellemetlen meglepetés! Megfogadta, hogy soha többé nem pucolja meg a gázsütő ajtajának üvegét.
Átrámolta a kamrát, semmit nem találtam, persze morogtam egy sort. Nem az első eset, már sokszor megegyeztünk, hogy nem nyúl ott sem semmihez, de ha rájön, akkor nem bír ellenállni a lisztes dobozoknak, a sok üvegnek, meg konzervnek... és akkor aztán jaj nekem, mert nyúlnék ugye a lisztért, de a sót kapom fel. :) A só után meg a vizet, de azt nagyon! :) Mondom neki, hogy ne csinálja ezt velem, mire ő: hát legfeljebb visszarámolod! Aha... És ezt fogjuk játszani életünk végéig?
A pokolhoz vezető út is jószándékkal van kikövezve! Hajjaj...

3 megjegyzés:

  1. Pedig apó tudhatná már, hogy kicsi a bors, de erős!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Azért mégis próbálkozik. :)

    VálaszTörlés
  3. Kitalálhatnál neki valami tényleg hasznosat, hátha. :)
    kac

    VálaszTörlés