2007. április 22., vasárnap

Ez a nap (szombat) is elment

Már vasárnap van. Az egész délutánom blogok rendezésével, javításával telt. Hát igen..., fotókat is csináltam. :) Csendes nap volt, szó szerint, mert Apóval még reggel összezördültünk és azóta mosolyszünet van. Ő kezdte! Én csak megsértődtem. Azért jó étvágyat kívántam neki, meg jó éjszakát is... :)
Úgy néz ki, hogy augusztus elején megyünk a Balatonra, addigra lesznek szabadok a gyerekek. Hosszú nyárnak nézek elébe...
Rájöttem, ha megemelem a párnám, akkor nem szédülök éjszaka. Már nappal is csak délelőtt, egy nagyon kicsit szédelegtem. Ez már nem veszélyes, de ha újra olyan nagyon erősen jelentkezik, akkor elmegyek a dokihoz. Nagyon kedves ember, én mégis csak akkor szeretném látni, mikor a hátam közepét!
Olvasgattam verseket, nem újdonság, hisz szinte minden nap ezt teszem.
Azért főztem is ám! - még délelőtt. Paradicsom levest, csirkemellből gyártottam valami szószos akármit - nincs neve, én találtam ki menet közben. :) Nekem ízlett és főztem ki hozzá penne tésztát (al dente).
Hétfőn Apó névnapja van, addig ki kell békülni, vagy inkább: meg kell békülni vele! :)

2 megjegyzés:

  1. Az ilyen nincs neve-közben találom ki ételek nálam is sűrűn készülnek. A baj, ha ismétlést kérnek...:) Mert azt aztán ki tudja újrázni, ami egyszeri és hangulati+alapanyag adottságokból "főződik" :)

    VálaszTörlés
  2. Velem könnyen ki lehetne békülni egy kis pulykásszószos pennével:)
    hátha ő mást szeret...:)
    kac

    VálaszTörlés