2007. április 19., csütörtök

Este van, este van...

Apókám rémesen szórakozott! Ma este a körömvirág balzsammal mosott először fogat... Nem a kora teszi, mindig ilyen volt. Ment már el itthonról felemás cipőben is. :) Pedig nem magas és nem szőke. A férfi stimmel.
Most jártam körbe a kedves blogokat, néhol igencsak jól szórakoztam! Esti felüdülés... Jót tesz ez nekem. :)
Délután már megint a fotózással voltam elfoglalva. Legalább 150-200 kép van a budai, pesti és a budapesti panorámáról, a többiről nem is beszélve! Nem tehetek róla, mindig van valami szép, amit muszáj megörökíteni! Ez a tavasz nagyon veszélyes! Olyan szép... Aztán meg jön a nyár..., az is szép. És mi lesz velem, ha jön az ősz?! A legszebb évszak, a kedvencem! Az ezerszínű! Az már biztos, ha mást nem is, de könyvet és képet bőven hagyok örökül a következő nemzedéknek. :) Hogy mit fognak kezdeni vele? Az legyen az ő gondjuk. :)

5 megjegyzés:

  1. Háát, óvodás ugyan csak négy napig voltam, az is vagy 40 valahány évvel ezelőtt, de bevallom: hangosan röhögök itt.
    Jó regggelt! ez most Bikficnek köszönhetően igaz is lett izibe'. :)

    VálaszTörlés
  2. Na itt van! Bikfihez nem ment ez el....
    Neked egész mást írtam, a fotózásról.
    Hmm. Nem értem.....

    VálaszTörlés
  3. Hogy mik vannak! :) Rhumel, azért a fotózással kapcsolatos gondolatokat még várom! :)

    VálaszTörlés
  4. Annyi volt a hajnali megjegyzésem, hogy fotózz csak, abból sosem elég, lesz mit nézegetni az utókornak.:)
    Egyszer tán még együtt is nézünk majd fényképeket, nem? Mondjuk puncstorta mellett a párizsiakat...:)
    A digitális fotózásnak meg az egyik nagy előnye amúgy is, hogy nem kell "spórolni" a kattintgatással...
    Ja, és ez a második kísérletem kommentelésre, megint regisztrálnom kellett.
    Van egy adalék még a fotózáshoz, most írás közben jutott eszembe: egy kollégám fiatal pár-ismerősei hónapokig (ha jól emlékszem egy évig) Párizsban élt/tanult, és MINDEN nap lefényképezték a lakásukból a kis kertet-udvart. Pazar összeállítás kerekedett ki belőle, igazi párizsi sorozat, évszakváltásokkal.

    VálaszTörlés
  5. Én is ilyesmire gondoltam. Ha nem is minden nap, de sokat fotózom ugyanazt. Aztán majd lehet nézegetni, hogy mennyit változott a táj.
    Párizsi képek... Lassan 1 év is eltelik... Majd sor kerül arra is. :) Szép város ahol laksz, csak a km sok, amivel messzebb vagy! Bár néha, itt Budapesten belül is kell időben annyit utazni, mint oda, vagy neked ide!

    VálaszTörlés