2007. március 1., csütörtök

Valóban itt a tavasz!

Ma délelőtt ügyintéztem egy kicsit és útközben megállapítottam, hogy tényleg tavasz van! Egész télen vártam a telet, hogy na, majd most..., most aztán jön a hideg..., de nem jött. Nekem valahogy hiányzik..., nem értem, hogy miért, mert annyira azért nem szeretem, de eddigi életemben minden évben jött. Vénségemre meg kellett érnem, hogy betegség miatt - a Föld beteg - a tél elmaradt. A jegyeket nem váltják vissza és azt sem tudják, hogy legközelebb mikor lesz előadás. Be kellett érnem a TV-ben látott havas jelenetekkel. Nem Havas! - csak úgy kisbetűvel: havas. Másoknak túl sok jutott belőle, ők nyilván azért morognak. Jó, tudom, hogy így alacsonyabb a gáz- és a villanyszámla, de nekem akkor is hiányzik! Talán majd ezt is megszokom.
Érdeklődéssel és bevallom, félelemmel figyelem a további fejleményeket. Azért itt, ebben a kis országban, eddig legalább az évszakok megbízhatóan jöttek, mentek, még ha olykor rövidebbek, vagy hosszabbak is voltak az átlagnál. Számítani lehetett rájuk. Most mi lesz? Lehet, hogy a biztos dolgok mind eltűnnek az életünkből?!
És én hogy utálom a bizonytalanságot!!!

2 megjegyzés:

  1. Még az is lehet, hogy jövőre nagyon hideg tél lesz. Ennél a bolond, változékony időjárásnál minden előfordulhat. Idén is volt hó olyan helyeken, ahol egyébként nem szokott lenni. Pl. Kaliforniában! Úgyhogy még ne temesd el örökre a havat az életedből.

    VálaszTörlés
  2. Nem temetem én, de olyan furcsán alakult ez az egész. Még nem számítottam a tavaszra, pedig itt van már, akárhonnan nézem! :)
    Tudod a bioritmusom, az az oka mindennek, mert felborult... :))

    VálaszTörlés