2007. március 26., hétfő

Szép a tavasz!

6 megjegyzés:

  1. és most akkor jön egy jó kis dögös tavaszi háttér ide?

    VálaszTörlés
  2. Hú, szép, csináltam én is hasonlót, de nem bírtam lekicsinyíteni,egy egész bokor meg nem fér a blogba . ;)

    VálaszTörlés
  3. Meta, nem nagyon találok olyan képet ami úgy igazán tetszene. Túl zajos hátteret nem akarok, bántja a szemem, ráadásul csak sötét, vagy nagyon tarka lehet, mert a sarkok kis fekete csücsökkel vannak lekerekítve. A világos hátteren nagyon feltűnő. Tehát, most ez a zöld posztó marad, ami eredetileg parafa volt. :)

    Kacinka, nincs a gépeden rajzszerkesztő? Azzal nagyon könnyen és gyorsan le lehet kicsinyíteni a képeket. Vagy valami fotós akármi. Nekem van vagy öt. Azokkal variálok, mert az egyik ezt tudja, a másik meg azt. Jól elszórakozom velük. :) A blogspot ezért jó, mert nem kell a képet átalakítani, és ha rákattintasz, láthatod a nagy képet is.

    VálaszTörlés
  4. Nincsen még, mert újratelepítés volt és még nincs rajta egy csomó minden, így a képesképet emilben átküldöm neked, aztán te majd vagdossad, ha tudod, de ha nem akkor küldök valami mást. Osztán cikizheted te is :)))

    VálaszTörlés
  5. Mila, a kis fekete csücsköket esetleg képszerkesztőben átszínezni? (replace color vagy hasonló menüponttal)

    VálaszTörlés
  6. Bikfic, teljesen igazad van, őszintén megmondom, lusta vagyok megcsinálni. Azért majd megcsinálom, csak ahhoz is ihlet kell! Most elkapott a fotóláz! :))

    VálaszTörlés