2007. március 3., szombat

Noé bárkája

Sándor Pál, aki 18 éve nem rendezett filmet, most elkészítette a Noé bárkáját. Ma láttam az Így készült... c. bemutató filmet és nagyon kíváncsivá tett. Rég nem voltam moziban, de ezt nagyon szeretném megnézni!
A szereposztás nagyon jó, két színészgeneráció:

Stock Ede - Garas Dezső
Tálas Aurél - Kállai Ferenc
Csoltinné - Törőcsik Mari
Stock Kati - Stefanovics Angéla
Mrázik Csaba - Szőke András
Mrázik Gyula - Badár Sándor
Szalma Géza - Szabó Győző
Adorján Zsuzsi - Bordán Irén
Adorján - Jordán Tamás
Ibi - Oszvald Marika
Copfos rapper - Ganxta Zolee
Mentős Géza - Pindroch Csaba
Mentős Gézáné - Verebes Linda
Bakos Gyuri - Alföldi Róbert
Bakosné- Kari Györgyi
Török Anci - Kiss Mari
Török Ernő - Szarvas József
Három lány a házból - Kecskés Karina, Meskó Tímea, Martinovits Dorina

Jött egy történetcsíra, egy arc, egy hangulat, és ebből állandó munkatársammal, Tóth Zsuzsával kikerekítettünk egy történetet... Minden filmem olyan, mint egy tükör. Belenézek, és megtudom, éppen hol tartok. Gondolkodásban, érzésben, talán még emberségben is. A mi generációnk abból készít filmet, amit megélt. Nem is amit megélt, inkább, amit átélt.
- mondja a filmről Sándor Pál.
Március 1-jén mutatták be, hogy én mikor fogom megnézni, azt még nem tudom..., de megnézem! - az biztos! :)

4 megjegyzés:

  1. Ha legalább egy városban laknánk! :) De jó lenne! Igen, jó lenne elszabadulni, beszélgetni, nem sietni, ráérősen kávézgatni egy teraszon és utána megnézni egy jó filmet! :) Aztán újra beszélgetni, mert a filmet is meg kell beszélni, hát nem?

    VálaszTörlés
  2. Én ma nézem meg, majd jövök és beszámolok. :)

    VálaszTörlés
  3. Jelentem, jó a film, érdemes megnézni! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Bikfic! :) Én is megnézem, csak még nem tudom, hogy mikor. Egyedül nem megy... Apó nem jár moziba, a gyerekek nem érnek rá... Lehet, hogy mégis egyedül fogok mozizni?

    VálaszTörlés