2007. március 18., vasárnap

Nincs itthon a macska...

...cincognak az egerek, azaz 1 db egér, aki én vagyok. Apóka elment vásárolni, én meg gyorsan, uccu neki, bekapcsoltam a gépet, hogy megnézzem, ki és mit írt tegnap óta.
Én még most is a tegnapi buli hatása alatt leledzem, ahányszor eszembe jut, mosolyognom kell! Apó is örül, hogy jól éreztem magam, mert itthon is jobb kedvvel csinálom a kötelező gyakorlatokat. Tudjátok, ez nálam a házimunkát jelenti, amit ugyan nem különösebben szeretek, de meg kell csinálni. Azért vannak kivételek, mert főzni például kimondottan szeretek, ott lehet alkotni. Lassan mennem is kéne a konyha irányába, mert ebédnek márpedig lennie kell! Hej, az a dagadó...! Csak viccelek, mert van gulyás. :)
Na jó, megyek, vár a munka! Nem csupa szórakozásból áll a világ!

2 megjegyzés:

  1. emil az ment, a citromos fiókba, remélem, nem vesznek el a képek, aztán majd további jó cincogást kívánok :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Meta. :) Most itt cincogok és füstölgök magamban... :))

    VálaszTörlés