2007. március 17., szombat

Blogger-buli volt...


Most pihenem ki a sok nevetés fáradalmait. 1/2 12-től szinte egyfolytában fülig ért a szám! Amúgy sem kicsi. :) Ennyit már rég nevettem!
Hogy milyen tud lenni hét, papíron nem túl fiatal - ezek Meta szavai - blogger, hááát... :))) Nagyon jól éreztem magam és ahogy én láttam, a többieknek sem volt semmi panasza. Volt ott minden, finom tavaszi pulyka rizzsel körítve, sok-sok sütemény, alkoholmentes italok, kávé, csoki és DAGADÓÓÓ, na meg a jókedvünk.
Örülök, hogy megismerhettem személyesen is a képeseket! Jó ötlet volt Kacinkától, hogy összetrombitálta a társaságot.
Máskor is találkozunk. Ebben mindannyian megegyeztünk. :)
Sosem fogom elfelejteni Vackort, ahogy közeledik felém, bizonytalan kis mosoly a szája sarkában, és közben óvatosan kihúz a zsebéből egy kis mackót, és félve nézi a fejemet, hogy vajon most kapcsolok-e (mert akkor én vagyok én), vagy megrémülve elszaladok, hogy ez egy őrült!!! Nem szaladtam el. :) Aztán jött Meta, őt már messziről megismertem, és végre 10 perc késéssel befutott Bikfic is a csodavonattal. Nem lehetett összekeverni senkivel.
Kacinka fogadott bennünket, mi ugye rögtön tudtuk, hogy ő az, mert éles elmével kikövetkeztettük, hogy csak ő lehet, hiszen Kacinka a házigazda. :) Neki kicsit nehezebb volt a dolga, de valamiből rögtön rájött, hogy ki kicsoda. Nem is értem! :)
Kicsit később befutott Tyria és Andi. Így lett teljes a társaság, bár Rhumel azért hiányzott. Ezután, hogy mi történt? Elmesélhetetlen. De tényleg. És nem azért, mert nem szalonképes, hanem egyszerűen képtelenség elmondani. Azt látni, hallani kellett volna!

5 megjegyzés:

  1. Már nagyon kellett neked ez a nyugi! Találkozunk majd máskor, lesz még alkalom! Mindjárt megyek és megnézem, hogy mit ügyeskedtél. :) Megy ez neked!

    VálaszTörlés
  2. :) sziasztok, lányok! Endi, legközelebb Veled is találkozunk! :)

    VálaszTörlés