2007. február 12., hétfő

Nem ez volt a legjobb napom!

Olyan furcsán éreztem ma magam. Fájt a fejem és ráadásul lufi volt (van). Nem volt kedvem semmihez, tessék-lássék csináltam azért valamit, de az ilyen munkában nincs köszönet. Jó, hogy nem kellett főzni - volt maradék -, mert az biztos, hogy elrontottam volna! Szemészetre is kéne mennem, mert lehet, hogy a fejem is attól fáj, hogy ez a szemüveg már elég gyenge. A szél is felerősödött, hűvösebb is lett. Van ilyen, majd a holnap jobban sikerül! Ma legalább korábban lefekszem aludni. Mégis van ebben a napban valami jó...

6 megjegyzés:

  1. A lufi hol van, volt? A fejecskédben?
    Ugye ma már elszállt?

    VálaszTörlés
  2. Lufi volt az én egész fejem, levegővel volt tele. :) Más nem is akadt benne... :) Mára valamit javult a helyzet. Még nem repültem el! :))

    VálaszTörlés
  3. Biztosan valami frontot éreztél, és jött is az eső, meg a szél.

    VálaszTörlés
  4. - MI(LA)REPÜL OTT?
    - LUFI!
    - AKKOR JÓ!
    :)

    VálaszTörlés
  5. Igen, láttam és nagyon örülök neki! :) Csak ma is olyan üres a fejem, nem merek semmihez nyúlni, mert csak elrontanám.

    VálaszTörlés
  6. Már kész! :) Már csak azt nem tudom, hogy jó lesz így, vagy sem?

    VálaszTörlés