2007. február 23., péntek

Meggyógyultunk

Én szinte rögtön, ahogy megérkezett kislegény, ő még betegeskedett kicsit, de csütörtökön már nagyon elemében volt! :) Ebből adódott a baj! Felesleges energiáit egy kis rosszalkodással vezette le, én türelmes vagyok, de Apó már nem annyira. Érezni, hogy nem mai gyerek, az idegei is nyúzottabbak talán, meg hát más a nevelési elvünk. Nem az bánt, hogy rászólt a gyerekre és a karjánál fogva arrébb penderítette, de ahogy mondta és ahogy nézett..., az nagyon nem tetszett.
Ritkán van nálunk mosolyszünet, de most ez a helyzet. Nem tudok oldódni, állandóan látom a szemét és magamtól kérdezem, hogy vajon melyik énje az igazi? Nem szeretnék ebbe a témába - itt a blogban - mélyen belemenni, de kétségeim vannak. Idő kell, míg megemésztem, mert mást nem is tehetek. :(
Kisunokám - szerintem - nagyon jól viselkedett, bevette a borzasztó rossz orvosságokat, az étvágya is visszatért, sokat rajzolt. Készített a Mamikájának egy pici könyvecskét, benne az évszakok képeivel, a hátsó borítójára ráírta a nevét és szíveket is rajzolt mellé, én meg tűzőgéppel összefűztem. Nagyon akar írni, mindent kérdez, hogy ezt hogy kell, meg ez mit jelent? A nővére húzza felfelé, nehogy már ne tudja azt, amit a testvére! Nyomtattam ki neki színeznivaló rajzokat. Beindult a csikigép is, Mazsolát olvastuk esténként, sokat autóztunk, nem maradt ki a TV és a számítógép sem. Még énekeltünk is, meg boltost játszottunk.
Egész napomat kitöltötte, nem volt időm szédelegni, viszont este egész jól el tudtam aludni. :) Az is igaz, hogy éjjelenként sokszor felébredtem, és álmodtam hatalmas pókot, meg egy csodás szigeten valami nyaralást, meg a csuda tudja már, hogy még mit, nem jegyeztem meg mindent. :)
Nahát, így teltek a napok... Most viszont nagyonnemszeretem állapotban leledzem.

5 megjegyzés:

  1. Én is néztem már csúnyán, egy tanulsággal több a csemetének, ne haragudj meg apóra, nem történt nagy baj, ugye. :)
    kacinka

    VálaszTörlés
  2. Nem történt nagy baj, csak sírt egy kicsit a gyerek. Azért van különbség csúnya nézés és csúnya nézés között! Nehéz ezt megmagyarázni...

    VálaszTörlés
  3. ha te látnál engem olyankor... :)

    VálaszTörlés
  4. Ne aggódj és ne keress igazi éneket! Egy hatvankodó nagypapa másképp reagál a csintalan unokára, mint egy jóval idősebb. Néha. Egész egyszerűen arról van szó, hogy mostanában kicsit többször voltak ott az unokák néhány napig. Ebben a korban nem lehet tőle annyi toleranciát kívánni egy huncut gyerkőccel szemben, mint Tőled! Lehet, hogy neki is "frontos" időszaka volt éppen, csak nem mondta. Ettől "nézett" úgy.

    VálaszTörlés
  5. Igazatok van, már én sem látom olyan sötéten a helyzetet. Talán kicsit eltúloztam...

    VálaszTörlés