2007. február 14., szerda

Három napja álmos vagyok!

Álomkór... Többet alszom, mint szoktam. Talán ez a baj. Olyan vagyok már, mint egy zombi! Félálomban teszek-veszek, rendezgetek, főzöm, főzöm leveskémet...
Mivel értelmes gondolatom nincs, viszont Csalamádét nem akarom megbántani, hogy már megint elhanyagolom, hoztam neki olvasnivalót. A legkedvesebb költőmtől az egyik legkedvesebb verset. Művelődj csak Csalamádé... Ez sokkal, de sokkal többet ér, mint amit én firkálgatok! Olyan nagy a különbség, hogy azt szóval elmondani sem lehet! Majd meglátod..., csak figyelj nagyon!

7 megjegyzés:

  1. Viszont téged csak itt olvashatunk :)
    (meg a pár blogban)
    Éledj, drága MilaBorka!

    VálaszTörlés
  2. Én szeretnék, de nem tudok! A csuda vigye el ezt az álmosságot!!! Komolyan nem értem. Lehet, hogy Apó titkon altatót tesz a kávémba? :) Nem lehet, mert én csinálom. Akkor meg tavaszi fáradtság. Pedig sok gyümölcsöt eszem. Az sem lehet. Tanácstalan vagyok. Ma sétáltam is, megsétáltattam 500 papírlapot! A nyomtatóm hálás volt érte, a derekam kevésbé. :)

    VálaszTörlés
  3. Endi, nem te vagy az oka!!! Már jobban érzem magam, ma jön a fiam és a családja! :) Nagyon szépen alakulgatnak nálad a dolgok, úgy örülök neki!!! :)) Hamar belejöttél, persze a téma nagyon kedves a szívednek... :)

    VálaszTörlés
  4. Endi, a blogod nem látható csak úgy?
    Pedig egyszer már belepillantottam:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Kacinka! Szép volt az este, inkább délután. Már elmentek, de én feltöltődtem! Most boldog vagyok!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Endi, ha gondolod, szívesen megyek és beállítom publikussá, csak szólnod kell! :) Miért nem tudsz bemenni? Megyek, megnézem én is.

    VálaszTörlés