2007. február 8., csütörtök

Hol van még a delfin?!

Tényleg annyi eszem sincs, mint egy nádi poszátának! Már nem először fordul velem elő, hogy írok egy e-mailt, és csak írom, írom, írom, de le nem mentem, így amikor el akarom küldeni, szépen elszáll az egész! Persze ütöget a guta, persze nem tudom újra megírni úgy, pedig az volt az igazi, persze fogadkozom, hogy máskor jobban figyelek, de aztán megint megcsinálom ezt a mókát. Pedig már azt hittem, hogy kezdek a régi, a vasárnap előtti Borka lenni.
Talán holnap. Vagy akkor sem. :)

Megyek birkákat számolni!
Jó éjszakát!

9 megjegyzés:

  1. Szóval akkor nekem sincs annyi eszem, mint annak a nádi izének? :-)(Utánanézek én a neten!) Mert én sosem mentem az emilkéket! Sokat írok, és 50 közül 1, ha elszáll!

    VálaszTörlés
  2. Hja, én lassan írok ám! :) Valóban pötyögök, maximum 2, azaz kettő ujjal. A nádi poszáta egy icipici kis madár. Egy régi kollégám emlegette ebben a felállásban. :)

    VálaszTörlés
  3. Miért kell megszámolni a birkákat????

    VálaszTörlés
  4. Samu, még soha nem hallottad ezt a mondást?! Nahát... Ha az ember gyereke ágyban fekszik, de nem tud elaludni, mert ugye nem álmos, akkor számolni kezd: 1... 2... 3... Ha birkát számol, az még hatásosabb! :) Olyan unalmas és monoton, hogy elálmosodik tőle az ember. 1 birka, 2 birka, 3 birka... Én még nem próbáltam ki, csak mondani szoktam, amikor már nagyon pitymallik és én még bagolykodom...:) Lassan most is kakas lesz belőlem, mert közeleg a hajnal és én itt kukorékolok.
    Már egész állatkert az életem! :)))

    VálaszTörlés
  5. De, azt tudom, hogy ha az ember nem tud elaludni, akkor számolni kell, csak azt nem hallottam még, hogy éppen a birkákat kell megszámolni. (Csak ezt a részét nem értettem.)

    VálaszTörlés
  6. de gyerekek, nem birkát, báránykát.

    VálaszTörlés
  7. Így is lehet mondani! :) Gyerekeknek bárányka, nekem már birka. :)

    VálaszTörlés