2007. február 25., vasárnap

Főzelékfelfújt :)

Érdekes volt ma az ebédem.
Maradt tegnapról krumplifőzelék, de nagy kedvem már nem volt hozzá. Mi van benne? - kérdeztem én - krumpli, tejföl, kevés liszt, só és babérlevél. Tegnap pirítottam 6 egészen vékony szelet angolszalonnát, egy szál virslit, amit felkarikázva dobtam mellé. Ez volt a feltét. Nem volt kedvem semmi komolyabb húsféléhez. Ezek tehát adottak voltak, mivel a szalonnás virsliből is maradt.
A főzelékhez kevertem egy egész tojást, kiszedtem belőle a babérlevelet és beleöntöttem egy tűzálló tálkába. Nem volt sok az egész, talán ha egy adag. Bemelegítettem a sütőt és bedugtam a tál krumplit.
Kb. 3/4-1 óra elteltével nagyon szép, pirosra sült valami került elő a sütőből. Úgy nézett ki, mint a rizskoch! Kiszedtem egy tányérra, meglocsoltam tejföllel, rászórtam a szalonnát. Az íze a rakott krumpliéra emlékeztetett és az egész olyan könnyű és levegős, lyukacsos volt.
Szerintem ez a krumplifelfújt! Csak én még soha nem csináltam, de már tudom, hogy ez nem is rossz dolog! Ha unjátok már a krumplifőzeléket, bátran ajánlom, próbáljátok ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése