2007. február 16., péntek

Elmúlt éjfél,

tehát tegnap délután itt volt a fiam és a családja. Elég rég találkoztam velük, úgyhogy ez most nagy öröm nekem! 3 éves a kislány és 1 éves a kisfiú. Van egy 14 éves lánya is az előző, nagyon fiatalon kötött házasságából, de ő nem jött velük.
Apó nagyon összebarátkozott a pici lánnyal, én meg a kis vasgyúrót szórakoztattam. Rengeteg fénykép készült meg egy rövid videó is. Teljesen "véletlenül" megörökítettük a kisfiú pelenkázását. :) Hűűű, de fog örülni neki, ha már nagyfiú lesz! ;)
A kislegény 2 órán keresztül szinte egyfolytában evett és ivott. Öröm volt nézni! Nem kövér, de nagyon mokány kisember. :)
A szösszentyű kicsilány (mindegyik unokám szőke) viszont nem evett, nem ivott, csak játszott. Nagyon komolyan vette pénztárosi mivoltát, majd anyukaként akadt nagyon sok dolga Dini nevű lányával.
Csak azért nem írom ki a nevüket, mert nem kérdeztem meg a szüleiktől, hogy szabad-e. Nem szeretném, ha emiatt valami konfliktusba keverednénk, mert a lányom például, kifejezetten nem örülne neki, ha valami erre kószáló ismerős beazonosítaná a gyerekeket. :)
Talán név nélkül két képet azért feltehetek.

Apa és fia...


...itt pedig a lánya!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak és gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon vagányak ezek a srácok, pár év múlva tördelhetik a kezüket a kedves szüleik esténként...:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, és mivel rettenetesen elfogult nagymama vagyok, szívesen veszek minden dícséretet és el is hiszem!!! :))

    VálaszTörlés