2007. január 5., péntek

Várakozás

Csönd van, Apó pihen (de azért nem kötötték ki és nem hallgat benne a sötétség :) ), én itt molyolgatok. Olvasgattam a kedves blogokat, benéztem ide-oda, írogattam megjegyzéseket és Bikfic példáján felbuzdulva, még ezen a tavasz-télen én is főzök kocsonyát! Most még nem, mert lányom jóvoltából nem olyan rég ettem - megjegyzem, nagyon finom volt! - , de valamikor, tán februárban rászánom magam. Addigra már nagyon jól fog esni újra.
Hamarosan nem lesz itt ilyen csönd! - 4 óra körül jönnek a csemeték. :) Akkor egyből úgy tele lesz a lakás, mintha legalább 10-en lennénk. Élménybeszámolók, persze lehetőleg egyszerre, közben a kabátok levétele, csomag kipakolása, Mamájuk útmutatásai, hogy mit és hogyan... Szóval, mikor megjönnek kapkodhatom a fejemet! Nem is jegyzek ám meg mindent, de úgy csinálok. :)
Visszatért a jó kedvem! Nincs már bánat, nincs már bú, mondtam én, hogy jön és megy! Most elég gyorsan szedte a sátorfáját, talán, mert jönnek a gyerekek. :)
Nos, én most kb. vasárnap estig nem jövök, ha lesz egy kis időm és a gyerekek sem csapnak le a gépre, akkor azért benézek olvasgatni.

Nagyon szép, kellemes, langymeleg, napos hétvégét kívánok MINDENKINEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése