2007. január 31., szerda

Szobanövény

Szőlőlevél virága...

... és a levele.

5 megjegyzés:

  1. Szőlő szobában? Hogy?

    VálaszTörlés
  2. Van egy ilyen szobanövény! Nem igazi szőlő, csak nagyon hasonlít rá a levele. Lehet, hogy hivatalosan nem így hívják, de én így szólítom. :)
    Már nagyon régi, kb 20-25? éves, még a mamámtól kaptam.

    VálaszTörlés
  3. Kacinka, megnéztem a könyvemben és megtaláltam! :) Semmi köze a szőlőhöz! Begonia heracleifolia a becsületes neve. Szép..., de én maradok a megszokott szőlőnél. Már hallgat rá, ennyi év után most hirtelen kezdjem begoniázni?! Még megsértődik és nem hoz több virágot!:)

    VálaszTörlés
  4. Szeretettel üdvözlöm, már csak a kora miatt is - mondjad neki.

    VálaszTörlés
  5. Mondom..., szereti az ilyen üzeneteket! :) Vízzel együtt adtam át neki, egészen kivirult! :)

    VálaszTörlés