2007. január 29., hétfő

A szél...

...süvít, fütyül. Rázza, zörgeti a redőnyt, minden résen, lyukon szemtelenül befúj! Kiviszi a meleget, de legalább természetes a lakás szellőzése, még ablakot sem kell nyitni és nem kapunk szén-monoxid mérgezést...
Holnap délután megyek - az is lehet, hogy repülök - a gyerekekhez. Ha nem jövök többé, akkor elfújt a szél...

Most kicsit lehangolt vagyok, remélem, holnap este jobb lesz a kedvem. A gyerekek mindig felvidítanak. Szülői értekezletre megy a lányom, és amíg ő ott üldögél, én gyakorlom a nagymamaságot. Kedves feladat, csak ne fújna ennyire a szél! Már csak az hiányzik, hogy a hó is esni kezdjen!
(Az a holnap, közben ma lett, mert elmúlt éjfél!)

7 megjegyzés:

  1. Gondolj csak Mary Poppinsra, neki is sikerült a széllel való közlekedés :-)

    VálaszTörlés
  2. Jó, mindig van a táskámban esernyő! :)

    VálaszTörlés
  3. Elfújta a szél az email címedet, hová írjak privátot?

    VálaszTörlés
  4. Endi, köszönöm! Végül nem mentem sehova. Leánykám délelőtt hívott, hogy nagyon köhög, náthás és nem megy a szülőire, így nekem sem kell átmennem. Pedig milyen szép látvány lettem volna amint repülök a város felett! :) A híradó biztos beszámolt volna róla... Istenem, benne lehettem volna a TV-ben... :)

    VálaszTörlés
  5. Kacinka! Elküldtem emilkében, vagy azt is elfújta a szél??? Az oldalt levő üzenőben írtam neked! :) Kattints a nevemre, és akkor... :)

    VálaszTörlés
  6. MÉg jó hogy elmaradt a kinti közlekedés. Az esernyőtől már csak egy lépés a seprűnyél.

    VálaszTörlés
  7. Meta, azt nem hordok a táskámban!!! Egyébként, na jó..., talán jobban is illene hozzám! :)

    VálaszTörlés