2007. január 19., péntek

Reggeli ború és esti fények

Reggeli borongó

Még mindig köhögök... Már fáj a hasizmom és a fejem is tőle, de lázam nincs. Állítólag ez egy ilyen kórság. Orvoshoz nem megyek, elég volt tegnap! Reggel 10 óra után már ott voltam és valamikor 1/4 3-kor került rám a sor. Csak vártam, vártam és köhögtem rendületlenül.
Jó hír, hogy minden rendben, az erek jól működnek. :) Legközelebb 1 év múlva kell mennem. Még szerencse! Nagyon gyorsan el kell mennem a szemészetre is, no meg a gerincemet is meg kéne nézetni..., hajjaj! Uff! NEM SZERETEM!!! :(
Az új fotómasina egész jól működik, csak vennem kell hozzá vmi normális elemet, mert ezekkel, amiket adtak hozzá, már nem akar képeket csinálni. Nagyon hamar kifogytak, vagy én szórakoztam túl sokat. Tegnap vettem hozzá memóriakártyát.


Esti fények az erkélyről. Elemek kifogyóban, nem igazán jó a kép, de lesz ez még jobb is! :) Az mindenesetre látszik, hogy milyen szép a kilátás...

10 megjegyzés:

  1. Bori nekem nagyon bevált többször a Robitoussin makacs köhögésre! Van belőle kétféle, lehet választani. Kellemes az íze is! Ne kínlódj, nem érdemes. Lehet vény nélkül kapni.

    VálaszTörlés
  2. a tölthető akku, na az.. az lesz a nyerő és igazi hosszú távú megoldás. Na meg még egy kis állvány, az éjszakai képekhez :-)

    VálaszTörlés
  3. Tyria, köszönöm az ötletet, közben már szedek tablettát, valamit javult a helyzet. :)

    Meta! Az éjszakai felvételhez állvány kell? - ezt nem tudtam, akkor azért látszik minden fény háromszorosan? Kezdő vagyok, de igyekszem! :) Tölthető akku? - már nem is merem mondani Apónak, hogy miket veszek, mert én azt regéltem neki, hogy ez az egész milyen olcsó! :) Én egyébként fotó lithium elemre gondoltam, jó esetben kb. 300 kép készíthető vele.

    VálaszTörlés
  4. Hát igen, a két tölthető ceruzaelem töltővel sem kerül annyiba, mint 4x2db elem. Szerintem az ötödik alkalom után már ingyen van... Egyébként megnéztem a neten, csúcsprofi kis gépet kaptál! Telisteli van hasznos funkcióval, lesz pár hónapod bütykölni :-) Az alján lévő menetbe pedig egy zsebállványka simán bemegy, ennyi kitámasztás elegendő az esti képekhez. Na meg ha lehet, azért támaszd ki a gépet fotózáskor, túl kicsi, hogy stabilan éles legyen minden.

    VálaszTörlés
  5. Ja és kicsit irigyellek a 6 megapixelért, nekem csak 4 van :-)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Meta. :) Az lehet, hogy 6 megapixel, de Te a 4 megával milyen szép képeket tudsz varázsolni! :) Majd egyszer talán én is... A sok funkció jó, csak mind nagyon fogyasztja az elemet! Most kicsit "bezártnak" érzem magam, nincs tartalék elemem. Várom a hétfőt, hogy változtassak a dolgon! :)

    VálaszTörlés
  7. A hátsó képernyő a bűnös, az eszi az energiát. Szép képekhez viszont szem kell, néha lelki is, de hát ez csak nem lesz probléma :-)

    VálaszTörlés
  8. Hááát... Majd meglátjuk! Igazából tájakat, fákat, növényeket szeretnék fotózni. Meg naplementét, felhőket... Azért a gyerekek sem maradhatnak ki. :)

    VálaszTörlés
  9. Képekkel nem szolgálhatok, de...:)
    esetleg rendelek nálad:)
    újkacinka
    analgetica.freeblog.hu

    VálaszTörlés
  10. Kacinka, nagyon szívesen teljesítem a rendelést, amennyiben megfelel a minőség. :) Egyelőre ez telik tőlem. :) Viszont nagyon bizakodó vagyok! :)
    Analgetica? Jóóóóó! :)))

    VálaszTörlés