2007. január 7., vasárnap

Hát elmentek...

Két nap öröm, némi zajjal, amit a lányom szerint már az első emeleten lehetett hallani. :) Istenem..., két kis bogár nem ülhet vigyázzban, így aztán volt itt minden! Párna helyett zsebkendőcsata, legalább 12 zsepi repkedett a levegőben, de azzal legalább nem lehet leverni semmit, viszont legalább olyan jó szórakozás, mintha párnákat dobáltak volna. Leckét is írtunk, írást és matekot. Én nem írtam, csak néztem, néha beleszóltam, de igazán csak néha! Nagyon önálló a kicsilány és meglepően jól és gyorsan olvas. Péntek este a Nagy Mercedes Könyvből kellett mesélnem..., autókról..., nekem, aki soha nem vezettem, egyszer próbáltam meg muszájból - nem indult be az autó - , akkor is gáz helyett a fékre léptem, az ex-férjem meg majdnem bejött a hátsó szélvédőn, mivel ő tolta a kocsit. :) Aztán, hogy az önbizalmam ne sérüljön olyan nagyon, elővettük Lázár Ervin meséit és abból is mondtunk egy mesét, szombaton meg elsumákoltam a Mercedes-könyvet, csak Szörnyeteg Lajost kínozta az álmosság. :) A fánk még áll, holnap majd leszedem. Holnap majd mosok is, holnap majd főzök is, holnap majd fodrászkodom is... Hát, ahogy elnézem, azért ezt mind mégsem fogom holnap megcsinálni! Régebben meg sem kottyant volna, de mostanság már nem megy, főleg úgy, hogy már megint fáj a derekam. Kislegény be is állt mellém ágyat tologatni, pedig nem is kértem, csak úgy, magától. Igaz, akkorát jajgattam, hogy biztos megszánt. Nagyapó és kicsilány annyira játszottak, hogy az egészből nem vettek észre semmit. (Jellemző) A gépem is üzemelt, kislegény a szövegszerkesztőben "dolgozott", püfölte a billentyűket, ahogy a mamájától látta. Ki is kellett nyomtatni. Persze játszottak is, van egy táblajátékos link, ahol rengeteg játék található, most kezdik felfedezni. Találtak egy idióta játékot: Kő, papír, olló - amiben egy karatés(?) az ellenfél, és időnként, nem tudni, miért, de pukkol egyet. Na, ez kellett csak az én két onokámnak! Gurultak a nevetéstől! Majd' leestek a székről! (Persze abban a korban vannak, amikor az ilyesmi nagyon érdekes és vicces) De golfoztak is, meg csővezetéket építettek, meg parkolóst játszottak. A parkolás ugyan nem sikerült, az összes autót összetörték, felmentek a járdára, nekimentek mindennek, miközben jókat kacarásztak és azért ügyesedtek is. Nem sorolom tovább, a lényeg, hogy jól érezték magukat. :) Én "kicsit" elfáradtam , de most majd pihenek... Jöhet a mosás és a többi...

6 megjegyzés:

  1. Látom én, hogy az onokák a Te személyi edzőid! Ha elvonulnak, marad a jóleső fáradtság! Más ezreket ad ezért ki, Neked meg ingyen vannak! :-)

    VálaszTörlés
  2. Mi ez az izéablak, nem hagy kommentelni ?!
    Bújj elő az oduból borka! :)
    A.

    VálaszTörlés
  3. Ez az új mánia, a SNAP! :) Mutatja, hogy mit rejt a link, de ha nagyon zavaró, inkább leszedem!!! Már intézkedem is. :)

    VálaszTörlés
  4. Kész! :) Így már jó?
    Egyébként, ha a képre kattintasz, akkor is megjelenik a kommentelő, de jobb így, minek az a sok csicsa?! :)
    Máshol még fogsz vele találkozni, kezd elterjedni.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, miattam ne, hátha másnak bejön...
    Anna

    VálaszTörlés
  6. Dehogynem! :)
    Engem is zavart kicsit és lassította a blogot is. Így már jóóóó? :)

    VálaszTörlés