2007. január 17., szerda

Hírek itthonról

Minden megszólalásom kész meglepetés! Olyan a hangom, mint egy mutáló kamasznak, tök kiszámíthatatlan, hogy a következő szótag mély, avagy magas hangon jön-é elő "piciny" kis számból. Jó szórakozás lenne, ha közben nem kéne olyan sokat köhögnöm. Odáig jutottam, hogy tegnap már éjfélkor ágyban voltam. Meg is lett az eredménye, egész éjjel hülyeségeket álmodtam!
Pedig ma is le kell feküdnöm "korán", mert holnap reggel orvoshoz megyek. Nem, nem a köhögés miatt, azzal még várok, hanem a műtét utáni szokásos kontroll-vizsgálat esedékes. Az egész napom rá fog menni.
Időközben előrehozott születésnapi ajándékot kaptam: digitális fotómasinát! Ma délután lett az enyém, első találkozásunk egész jól sikerült. :) Segítségemmel már a gépemmel is kapcsolatot létesített, így be tudom mutatni a napokban kapott ciklámenünket:

Még sok dolgot kell megnéznem, felfedeznem, megjegyeznem, de az alapokat már tudom. Ezentúl nem kell a Netről letöltögetnem hasonló virágokat, a sajátjaimat tudom betenni a blogba. És egyébként is, erre már nagyon fájt a fogam!
Hátha gyorsabban meggyógyulok! :)

5 megjegyzés:

  1. Úgy sejtem, nem csak hogy hamarabb meggyógyulsz, hanem meg is fiatalít az új masinád :-) Szurkolok :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Meta! Te igazán tudod, hogy mennyire vágytam már erre! :) Most megint van új játékom! Szerintem Apó úgy van ezzel, hogy marad a gyerek, ha játszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Meta, Endi és még szerénységem is!!! :)
    Vigyázok, bár ezt sem kint szedtem össze. Tudjátok, vannak nekem unokáim, tölük szerzem be a köhögést! :) Náluk szinte mindig kapható valami jó kis betegség! :)
    Metát kéne összehozni velük, biztos betegállomány (kis pihenés)! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó lehet nálatok szülinaposnak lenni, ha ennyi sok idővel előbb már ajándékot lehet kapni! :)
    Gyógyulj meg, mert jövő héten jön a tél.

    VálaszTörlés
  5. Csak ez a fránya irigység...
    Nem kéne.
    Influenzát,azt már bezzeg kaptam...
    anna

    VálaszTörlés