2006. december 21., csütörtök

Vendégség? Előkarácsony?

Elmentek a vendégek... Igazán jól sikerült este volt! :) Pedig tartottam tőle, mert elég fáradtak voltunk, de még Apó is nagyon összeszedte magát és nem ásítozott a vendégek képébe, sőt nagyon jókat nevetgélt(ünk)!
Holnap-ma megsütöm a püspökkenyereket, sokat fogok vagdalni: aszalt gyümölcsöket, mandulát, csokit, na jó, a mazsolát nem darabolom miszlikre. Ebben a sütiben a vagdosás a legnagyobb munka. A végén csokival fogom bevonni, ez új, mert eddig csak úgy, natur ettük. Apukámnak biztos tetszeni fog! :)

3 megjegyzés:

  1. Úgy "elegánsabb". :) Mondom én... Aztán majd kiderül, lehet, hogy csúnya lesz, de akkor elnevezem borzas barna püspökkenyérnek, vagy szórok rá mandulaszirmokat. :) Kreatívitás és leleményesség! He-he.
    Szoktam ám rögtönözni! A lányom azért átlát rajtam, őt nehéz meggyőzni, hogy márpedig én pont így akartam! :)

    VálaszTörlés
  2. No, a finom sütiillatra jöttem éppen. Kunyiznék püspökkenyér-receptet...
    Borka, átment a privát levelem?
    (nyüglődik az ADSL)
    kacinka /said nélkül...

    VálaszTörlés
  3. Kacinka, a dec. 16-i levélre gondolsz? Azt megkaptam és még aznap válaszoltam is. A receptet mindjárt beírom a blogba. :)

    VálaszTörlés