2006. december 14., csütörtök

Jaj, jajjaj, jajajajajj!

Olyan nagyon elfáradtam, hogy korán (éjfél után) lefeküdtem. Aztán forgolódtam, gondolkodtam mindenféléről, halkan szólt a magnó, mert a zene ilyenkor el szokott andalítani - na persze nem rock - , de minden hiába. Döntöttem, bekapcsoltam a konvektort és a gépet és most itt ülök és írok.
Kivetett az ágy, pedig én azt hittem, hogy úgy fogok aludni, mint a bunda. Nem jött össze, mint ahogy a mai vásárlás sem. Én ugyan mászkáltam, kirakatokat néztem, be is mentem némelyik üzletbe, de semmi olyat nem találtam, amire azt mondhattam volna, hogy na, ettől örömében ki fog ugrani a bőréből aki kapja. Ráadásul legalább 5 üzlet megszünt, ahova ilyenkor, karácsony előtt mindig benéztem és mindig találtam is valami jó dolgot.
A vége megint az lesz, hogy egy könyves boltban fogok kikötni. :)
Vettem pár dobozos, "elegáns" édességet, csomagoló papírt, zacskót, kártyát és Nagyapónak egy bordó pizsamát. Karácsonyi szalvétát, a püspökkenyérhez aszalt gyümölcsöt, datolyát, mandulát, egy flakon tejszínhabot, a többi meg olyan, amit amúgy is meg kellett volna venni, például szappan, stb.
És ezért kellett egész délelőtt a Margit körúton rohangálnom (poroszkálnom), majd haza, és délután a Rózsakertbe elbattyognom. Ami fura, alig vettem valamit, sokat költöttem és nehéz volt a csomagom, igaz, ez már délután volt így, mert délelőtt a pizsamát vígan libegtettem a szatyorban.
A lábam purc! - derekam purc! Most meg az alvásnak is fújtak, hát mi lesz így a szép karácsonyi készülődésemből?! Le ne merjek robbani, mert azt nagyon nem díjaznám!!! Elég volt tavaly!
Most egy kicsit megnyugodtam, megpróbálok elaludni, megpróbálok nem a világ sorsán gondolkodni, úgysem én fogom megváltani - aztán reggel üdén, frissen felébredni és folytatni a nagy karácsonyi mindenfélét.
Akkor hát: szép jóéjszakát!

3 megjegyzés:

  1. Endi, ez már kísérteties! Ez az! Nem jött az ihlet! :) Nem tudtam, hogy a kínálat ilyen rossz, vagy én lettem más? Ezek szerint te is így voltál vele. Akkor talán nem bennem van a hiba. A könyvekkel meg valójában az van, hogy szinte minden, ami nekünk fontos, szép, már megvan, némelyik több példányban is! Aztán vannak olyan rokonok, akiknek nem ismerem a könyvtárát, nehéz eldönteni, hogy mi nem lehet még meg nekik, és mi az aminek örülnének.
    Az elütések miatt ne aggódj, nem az a fontos. :) Vigyázz magadra te is, én ma "karácsonyilag" pihentetem magam. :)

    VálaszTörlés
  2. Borikám hova ez a nagy sietség? Hol van még karácsony? Igaz, hogy van teendő bőven, de ráérsz kezdeni izgulni hétfőn. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hááát Tyria, én úgy vagyok ezzel, hogy már most el kell kezdeni, mert olyan ez nekem, hogy "minden napra egy mese". :) Sokat egyszerre nem tudok bevállalni, mert nagyon elfáradok, így hamarabb kell elkezdeni, hogy a végére jussak!

    VálaszTörlés