2006. december 18., hétfő

Ajándékok: kész!

Ma még vettem pár könyvet, 2 cd-t, szaloncukrot (marcipánost). Ezzel befejeztem. Holnap megfőzöm a töltött káposztát, miközben Apó takarítani fog.
Szerdán, mert mikor is máskor, mint a karácsonyi készülődés kellős közepén, párom nagylány unokája bemutatja a barátját. Hogy miért nem lehetett ezt az ünnepek utánra halasztani, azt nem tudom. Úgyis olyan kevés a dolgunk, hát egy kis vendégeskedés igazán jól jön, na nem? Ráadásul a szerda mindig egy húzós nap, olyankor szinte egész nap van programunk. Most este is lesz!
Másnap aztán belehúzok, mert sütni kell a süteményeket. Pénteken még van délelőttre egy ügyintézés, aztán délután megpróbálom ünnepi ruhába öltöztetni az ajándékokat. Szombaton nagy hajtás, krémek keverése, főzése, a spéci krumplisaláta elkészítése, mert annál fontos, hogy az ízek jól összeérjenek! Tartár, húsok előkészítése.
Vasárnap délután irány Horány! Megyünk a lányomhoz és ott ünnepeljük Jézus születését.
Közben valamikor a fát is fel kell díszítenem..., még jó, hogy eszembe jutott! :)
És a legfontosabb: 24-én estére ünneplőbe öltöztetem a szívemet!

3 megjegyzés:

  1. Boriskám, a Te szíved mindig ünneplős!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Endi, olyan jó, hogy tudom, hogy ott messze Te épp mit csinálsz! :) Azért jó dolog ez az Internet. A fát el ne felejtsd!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Tyria drága vagy! :) Azért néha az én szívem is "pongyolában" van... :)

    VálaszTörlés