2006. november 14., kedd

Lázár Ervin:

MESE - REGGELRE
Hajnalodott.
- Talpra, senkiháziak! Hasatokra süt a nap. Gyerünk dolgozni, vár a jó, frissítő munka, a csákány, az ásó, a lapát nyele, pattogjatok, álomszuszékok! - rikoltotta az Egyalvó.
- Bizony, azonnal keljetek fel! Mit gondoltok, lustálkodásból is megéltek? - kiabált a Kétalvó.
- Nosza, ki a jó meleg ágyacskából! - mondta a Háromalvó.
- Ajaj, lassacskán föl kéne kelni - ásított a Négyalvó.
- Miért nem hagyjátok az embert aludni? - méltatlankodott az Ötalvó.
- Még alszom - mormogta a Hatalvó.
A Hétalvó nem szólt semmit. Aludt.
Aztán persze fölkeltek mind a heten.

Photobucket - Video and Image Hosting

3 megjegyzés:

  1. ez a "gyerünk dolgozni, vár a jó, frissítő munka" na ez miezmiez és hol van? felvesznek még oda, ha kilépek a mostani helyről? :-) pont reggel ezzel stresszelni.... :-)) Ötalvót befogadom családtagnak :-) de van helye az egész bagázsnak...

    VálaszTörlés
  2. Bevallom, ezt a mesét neked szántam. :) Rögtön te jutottál az eszembe, amikor elolvastam. Be is jött! :)))
    Én reggel inkább Hatalvó vagyok, de én könnyen beszélek...

    VálaszTörlés