2006. november 7., kedd

Köszönöm!

Kérésem meghallgattatott. Gyönyörűen sütött a Nap, kicsit fújt a szél, eltűnt a nyírkosság. Igazán kellemes őszi idő kerekedett. Farmer, rövidújjú blúz és egy kardigán, ebben indultam útnak, a csomagcipeléskor már melegem is lett.
Kicsit kopasz lett a vidék, de még mindig szép a táj. Az úton láttam rengeteg beérett, lepotyogott bakaszivart. Nem tudom, mi a hivatalos neve, azt sem, hogy milyen fán terem, mert biztos, hogy nem bakaszivarfán, de gyerekkoromban így hívtuk.
Találkoztam egy szép, hófehér cicával. Barátkozni szerettem volna vele, nem szaladt el, nem ijedt meg tőlem, de nem is figyelt rám. Úgy ment el mellettem, mintha ott sem lettem volna! :) Ilyenek a cicákok, de ezért szeretem őket! Nem lehet csak úgy lekenyerezni őket, majd ők közlik, ha akarnak valamit.
Jó volt sétálni, nézelődni miközben a langyos napsugár simogatta vénülő fejemet.
"Elhull a virág, eliramlik az élet..." Én joggal mondhatom, de Petőfi az ő 26 évével!
Kicsit mélabúsra sikeredett itt a vége, de félre bánat, félre bú! Miért is ne lennék jókedvű, amikor ilyen szép nap van! Van, hogy ennyi is elég...

5 megjegyzés:

  1. Borka miért írod azt, hogy "vénülő" fejemet? Ne túlozz! Mit fogsz írni 20 év múlva? Majd akkor leszel igazán ifjú és bohó! :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ne máááá! Ha akkor gyerekes leszek, az már öregkori butulásom következménye lesz! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát éppen ezt mondom! Most "vénülő", akkor meg majd öregkori? Egyiket sem kell emlegetned! Aki ilyen szép blogokat hoz össze, akit ennyire minden érdekel, az csak fiatal lehet! Punktum!

    VálaszTörlés
  4. :))) Jó, meggyőztél. Punktum! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Endi! :)
    Sajnállak a "rohadásért", nem lehet kellemes, de ezt már megbeszéltük. :(
    Fiatalok?! De még mennyire!!! Néha azért kicsit..., úgy magunkban..., amikor senki sem látja..., lehet szörnyülködni, hogy milyen gyorsan száll az idő? :)
    Holnapra is szép napot kívánok!

    VálaszTörlés