2006. november 29., szerda

Elszállt a monitor...

Pár napig nem voltam. Nem mintha nem jöttem volna szívesen, de monitor nélkül ez nem megy. Szombaton kipurcant! Épp zenét hallgattam, amikor a jobb oldalon ívben meghajlott a kép, fényesség támadt aztán csak a sötétség. Kikapcsoltam, bekapcsoltam, mégis bunda a bunda, ihaj bunda, csuhaj bunda...
Így karácsony előtt már semmi sem hiányzott, csak ez. Jött a számítógépes, megnézte, aztán ellenőrizte, hogy esetleg a vezérlőkártya hibás, de nem! Megnéztük, hogy mennyiért vesztegetnek egy új monitort, osztottunk, szoroztunk és úgy döntöttünk, hogy veszünk egy újat. A régit, ha megjavítják, ki tudja meddig bírja, pedig nem is volt olyan öreg, kb 3 és 1/2 éves. Na, rendelés ment hétfőn, kedden hívtak, hogy szerdán már hozzák is. Ez ugyanaz a cég, ahol a szkennert is vettük.
Remélem, ez is kibírja legalább addig, mint az előző. Bezzeg az a rongyos régi, a legelső, még most is működik, csak épp Apukámnál van. Ő sakkozgat néha vele. Hát kérem ez a fogyasztói társadalom.
Most még meg kell szoknom az új képet, mert ez sokkal élesebb, szebbek a színek és a gépem is gyorsabb lett. Ezt ugyan nem értem, de így van.
Most van szép új szkenner, monitor és egy jóval laposabb pénztárcánk. Üsse kő, így mulat egy magyar asszony! - már ha teheti. Ez még belefér...

6 megjegyzés:

  1. ... de ez legalább hasznos mulatság. Váljék egészségedre! Még én dicsőítettem itt a XXI. századot? Nagymamáztam? Hát már a dédipapa is számítógép előtt ül! Modern család! Felicitation!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de nagyon tudom, miről beszélsz! :)

    VálaszTörlés
  3. Tyria! Dédipapa csak bekepcsolja, játszik kicsit, aztán kikapcsolja, de 85 éves! Sok rejtvényt fejt, néha panaszkodik, hogy nem működik a feje már úgy, mint régen. :) Hála Istennek még jól bírja magát (ezt azért félve mondom, mert ebben a korban már jöhet bármikor bármi).

    VálaszTörlés
  4. Ugye Bikfic?! :)
    Más szórakozásom nem sok akad, hát megadom a módját! :)

    VálaszTörlés
  5. Ajjaj, szerencséd, hogy "csak" a monitor, de nekem a laptopom lett totálkáros, tegnap este csak hápogni tudtam a romjai fölött. Még nem döntöttem el, hogy így mulat egy magyar asszonyt játszom-e vagy sem. :)

    VálaszTörlés
  6. Az azért valamivel drágább mulatság! - de szerintem... "mert megérdemled"!!! :)

    VálaszTörlés