2006. november 15., szerda

Ami nem megy...

...azt ne erőltessük. És most nem megy az írás. Napok óta. Az is igaz, hogy nem nagyon történik velünk semmi. Apó most épp a 86 éves nővérénél van, beteg szegény, de nincs tisztában vele. Öregkori agyérelmeszesedés. Istenem, ha lehet, ettől ments meg! Szenved ő is a kényszerképzeteitől, és a család is. Nagy teher, vinni kell.
Más.
Kicsilány nagyon szeret tanulni. Ritkaság az ilyen gyerek, nekem megadatott, hogy már találkoztam ilyen kislánnyal: a lányom volt ilyen. Itt nem kérdés, hogy kire ütött ez a gyerek? :) Mostanában esti mesének azt kéri, hogy a lányom könyvből tanítsa őt angolul. :) Na, én ettől a mentalitástól olyan távol álltam, mint Makó Jeruzsálemtől. Soha nem jutott volna eszembe ilyesmi. Én tanulás helyett sokszor inkább olvastam mesét, regényt, vagy rajzoltam. Másnap aztán megbántam, mert a szünetben kellett gyorsan megtanulnom, amit otthon elmulasztottam.
Rég volt..., igaz volt.

2 megjegyzés: