2006. november 20., hétfő

Akcióba lendültem

Online rendeltem egy szkennert! Első ilyesféle megmozdulásom. Osztottam, szoroztam és jobban járok, ha hazaszállítják, mintha elbuszozom a csudába és cipelem a 4,5 kg-os csomagot, vagy taxival hozom haza. Kb 3 nap - ezt ígérik. A régi Mustek nem kompatibilis az XP-vel, de lányom valami furmányos módon elérte, hogy nála működik. Így neki is van és nekem is lesz! HP 3800, usb csatlakozású, remélem nem választottam rosszat, mert az usb 2.0-ás. Fogalmam sincs, hogy ez passzol-e az én gépemhez? USB van, de hogy 2.0-ás? - azt a legöregebb tengerész sem tudja!
Bocsánat, most jutott eszembe, hogy rendeltem már online! Könyvet, de azért elmentem az üzletbe. Az nagyon jól sikerült, leszámítva, hogy nyár volt, dögmeleg, sehol egy fa, beton, beton, és beton, és nem volt nálam innivaló, és jó nehezek voltak a könyvek, és vörös lett a fejem, és majdnem megütött a guta! A lányom egész megijedt, amikor meglátott. Mondtam, hogy nekem is furcsa volt, hogy milyen udvariasan előre tessékeltek az autósok. Meg a fejem olyan különösen forró volt... és fájt...
Azóta óvatos vagyok és jól meggondolom, hogy személyesen vegyem-e át a megrendelt akármit. A szkennert meg nagyon várom, mert már nagyon hiányzik! :) Ja, ez a karácsonyi ajándékom.

5 megjegyzés:

  1. Nyugi, a 2.0-ás usb simán megy az 1-es usb-hez is, csak legfeljebb kicsit lassabban fog működni a cucc, de ezt a különbséget mi, földi halandók észre sem vesszük (nekem is 1-es usb van minden gépemen és semmi probléma az usb 2-es nyomtatóval és egyebekkel). Váljék egészségedre a szkenner! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Bikfic! Rád mindig lehet számítani. :) Ráadásul mindig jók a tanácsok, úgyhogy megnyugodtam! :) Már csak a visszajelzést várom a cégtől, talán dél körül...

    VálaszTörlés
  3. Az ember elgondolkodik ezen a XXI. századon. Néhány éve még a nagymamák meleg harisnyát vásároltak, mamuszt, parget bugyit, manapság meg szkennert!
    Bizony, halad az idő és mi is vele!
    :-)

    VálaszTörlés
  4. Tyria! Valóban megváltozott a világ, de a minap itt volt a fiam két fiatalember társaságában és bizony elcsodálkoztak a nagymamán aki blogokat ír és a neten barangol. A fiam dicsekedett is, hogy nekem volt a családban először gépem. :) Igen, nagyon érdekel, de ez a munkámból adódott és végül úgy maradtam. :) Azért (sajnos) nem ez a megszokott, bár az idősebbek közül is egyre többen használják és élvezik az előnyeit. Így van jól. :)

    VálaszTörlés
  5. Endi! Azt az "üédőgálés"-t nagyon megmosolyogtam! :)
    Megnéztem nálam a beállításokat, itt nem volt gond, de a ködös nagyonhétfő..., az lehetett a hibás. :)))

    VálaszTörlés