2006. október 13., péntek

Péntek 13.

Nem vagyok babonás. Nem érdekel péntek 13., legfeljebb, hogy ne jöjjön a gépembe az azonos nevű vírus. Azt nagyon nem szeretném, van vírusölőm, bízom benne, hogy rendesen végzi a dolgát. Nagyon ajánlom neki!
Tegnap egész nap álmos voltam, ásítoztam egyfolytában, délután még aludtam is. Ez olyan ritkán fordul elő, hogy meg kell említeni. :)
Kicsilány rendben, nem csúsztak szét a csontok. :) Lányom most látta a röntgen felvételeket, pont a csukló fölött hosszában tört el a csont, csúnya törés volt, de már gyakorlatilag összeforrt, csak nagyon kell vigyázni rá. Még 1 hétig teljes gipsz, aztán kap egy könnyebb gipszet. 4 hónapra felmentették tornából! Hááát..., nem tudom. Valahogy majd csak lesz.
Lassan be kell fűteni, mert a szobákban ugyan még nincs hideg, de a fürdőszobai készülődés kicsit fázósan indul. A zuhanyozás után már jó, de addig bizony fázócskázom. Éjjel még mindig nyitva van az erkélyajtó, szeretem a friss levegőt, de van egy olyan érzésem, hogy a napokban erről is le kell majd mondanom. Készülődöm a hideg napokra, lecseréltem a világos táskámat feketére, mert az őszi és a téli cipőm is fekete. Csizmát már alig hordok. Nagy hóban ugyanis nem merészkedem le az utcára. De hol van az még!
A fiam október 20-án született, emlékszem, mikor vittük haza, olyan meleg volt, hogy egy szoknya és egy vékony pulóver volt rajtam és nem fáztam. Gondolom az izgalomtól inkább még melegem is volt. :) Istenem, hogy elment az idő! Legnagyobb unokám már 13 és 1/2 éves.
Az én fejem meg - belül - pont olyan, mint 18-20 éves koromban. Na jó, egy kicsit több tapasztalat és valamivel több tudás - ami itt-ott rámragadt - van benne, de a lényeg maradt. Érdekes, hogy semmilyen betegség, külső öregség, keserű tapasztalat nem tudta megváltoztatni bennem azt a valakit, aki akkoriban voltam. Most is olyan naív tudok lenni, hogy az már a hülyeséggel határos. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése