2006. október 5., csütörtök

Kicsit játszottam...

Tudom, tudom, hogy nagyon hajnal van, de mit csináljak, csak most jutottam el ide! Egész délután a virágaimat rendezgettem, na nem a lakásban lévőket, hanem a gépben található képeket. Aztán úgy döntöttem, hogy erre az oldalra is teszek belőlük, jó ránézni... Persze, nem biztos, hogy mindenkinek, de aki a virágot szereti, rossz ember nem lehet, ugyebár. Nahát.
Aztán megnéztem az AXN-en két sorozatot, majd vissza a géphez. Közben azért "csipegettem" pár falatot, mert nem csak szellemi táplálékra van szükségem, úgyhogy befaltam egy szép nagy és igen finom szendvicset. Közben társalogtam a lányommal is kicsit. [Nem evés közben! :)]
Ezek után elszállt a chello és én legalább 2 órán keresztül piszkálgattam a csatlakozást, kikapcsoltam, bekapcsoltam (mert mindig azt szokták tanácsolni!), betettem az installáló lemezt, mobilról felhívtam őket, de nem sikerült bepötyögni a hivatkozási számomat, vagyis bepötyögni még bepötyögtem, de azt mondta egy bűbájos női hang, hogy olyan nincs a rendszerben. Ezek után én nem is tudom, hogy miért fizetek nekik, ha úgysem vagyok, hát nem?!
Egyszer aztán azt látom ám, hogy villognak a ledek! Hurrá hajrá, lehet menni a Netre! Előbb elolvastam kedvenceim bejegyzéseit, válaszoltam, megjegyeztem, verset kerestem, beírtam... és most végre itt vagyok!
És már megyek is, mert "holnapma" fel kell kelni abból az alvásból, amit még el sem kezdtem. Irány a fogmosás, stb és aztán az ágy.
Hát ez történt, nem Lellén, hanem itt Budán, ahol néha egy régi nótát visz a szél. Nem bolondultam meg (még), az idősebbek biztos emlékeznek ezekre a számokra: Ez történt Lellén, Egy régi nótát hoz Budáról át a szél...
Jó éjszakát kívánok, vagy jó reggelt, kinek mi tetszik. Már megyek..., már el is mentem, majdnem. Kikapcs.

3 megjegyzés:

  1. És milyen ügyesen tetted be a virágocskákat, háttérnek a headerbe, meg a post-bodyba, ez igen! Nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dicséretet, elég sokat sakkoztam velük, mire a megfelelő helyre kerültek. :) Annak meg igazán örülök, ha még tetszik is!
    Na, ezért jobb itt. :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés